Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal gezocht regio Gent-Oudenaarde-Deinze

  23-5-2017 18:39:32
Hallo iedereen!
Een zoveelste vraag over een feestzaal :).
Mijn vriend en ik zouden periode mei - oktober 2018 willen trouwen en zoeken een feestzaal voor rond 100 personen voor diner + 60 tal personen dessertbuffet in regio Gent/Deinze/Oudenaarde.
Heeft iemand suggesties welke zalen goed zijn qua prijs/kwaliteit?
Bedankt!!

Elien
1-6-2018
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1498


vanessa
25-8-2018
 Meld misbruik24-5-2017 22:58:37

wij trouwen in de hooiopper in wortegem petegem, sympathieke mensen



Pascal

 Meld misbruik28-5-2017 23:16:35

Hey Elien,
Ik ben niet van de regio maar ik heb verleden week in feestzaal " Carlos Quinto " in hartje Gent gespeeld. Een mooie locatie (restaurant) met mogelijkheid tot het geven van een leuk feest... Ook het personeel was daar erg vriendelijk moet ik zeggen...
Ik kan wel niets zeggen over welk budget deze zaal gaat maar kan hem qua locatie wel aanraden...
Succes met de zoektocht en met de voorbereiding van jullie grote dag.
Mvg
Pascal Bleyen



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik30-5-2017 11:59:54

Wij waren uiterst tevreden van http://www.caipirinha.be/ te Merelbeke. Zeer familiaal en vriendelijk.
Andere kanshebber bij ons was http://www.salonsroskam.be/ ook te Merelbeke. Zeker de moeite om ook even te bezoeken.
Veel succes!



julie
29-7-2017
 Meld misbruik30-5-2017 21:28:40

Wij trouwen deze zomer in 'Feestzaal Valkenbulcke' in Merendree ( Nevele ) iets voorbij Deinze ;-).

Prijs kwaliteit zeer goed, maar wel op voorhand de aantallen goed communiceren met de eigenares. Zij legt bepaalde normen op naar hoeveel mensen er nog mogen aanschuiven aan desserbuffet afhankelijk van het aantal vaste eters. (Om zaalpersoneel en dergelijke voldoende te voorzien)



Elien
1-6-2018
 Meld misbruik2-6-2017 10:22:14

bedankt voor de tips! We gaan morgen kijken naar Valkenbulcke, De Hooihopper en Ter Eeste (in Roeselare, wel iets buiten onze regio, maar de zaal sprak ons echt aan). We zullen zien wat het geeft :)!



Noemie & Stijn

 Meld misbruik12-6-2017 14:30:29

Ook feestzaal Hof Ten Bosse in Destelbergen is een aanrader! Ligt wat afgelegen, prachtige locatie en super dessertbuffet!



annelies
10-6-2017
 Meld misbruik26-6-2017 14:21:28

Wij zijn getrouwd in Kasteel Van Saffelaere en het was fantastisch!



annelies
10-6-2017
 Meld misbruik26-6-2017 14:21:37




Sofie
15-9-2018
 Meld misbruik5-7-2017 11:10:15

Dag Elien,
Wij trouwen in september volgend jaar. Wij waren een paar maand geleden als gast op een trouwfeest in Meilegem. Feestzaal Saksenboom (ze doen ook catering en traiteur, maar dat is dan onder de naam koriander en kaneel) Toen we toekwamen waren we eigenlijk ook direct verkocht. Achteraf zijn we voor een gesprek langsgeweest om eens te luisteren wat de mogelijkheden waren, en die waren eigenlijk oneindig. Een enorm hartelijke ontvangst en er werd geluisterd naar onze vragen en wensen. We kregen zelf een paar hapjes om te proeven (en ze waren echt lekker). De zaal is erg origineel en mooi aangekleed op een manier die past bij hun concepten en ook daar hebben we inspraak over de tafeldecoratie en tafelschikking. Ze hebben verschillende concepten waar je zelf nog mag in puzzelen en schuiven en eigen ideeën aan toevoegen. Wij hadden ervoor en een aantal zalen bezocht, maar we hebben eigenlijk altijd vergeleken met Saksenboom en konden onze gedachten niet op iets anders zetten.
Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen helpen. Veel plezier met de zoektocht!
Groetjes
Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info