Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cake topper

  4-3-2017 20:53:52
Dag allemaal

Ik ben op zoek naar een cake topper. Waar kan ik dat kopen? Bestaat er een winkel of is dat online. Zijn er mensen die dat maken? Wat kost het?

Ik wil heel graag twee schaapjes, een witte vacht en een bruine vacht. Het wit met rode roos in het haar en in de pootjes een bosje witte Callas. En het bruin met een rode das.

Toedels

Evelien
16-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 742


Sylke
19-5-2018
 Meld misbruik7-3-2017 21:29:40

Hey, zoek eens online op Etsy, staat veel cake toppers en eventueel kan één van de kunstenaars je verder helpen met je idee. Grt, Sylke



Inge
18-10-2017
 Meld misbruik4-4-2017 15:30:46

Wil je een eetbare caketopper of juist niet? Ook een topper van fondant zou je langere tijd kunnen bewaren. Eventueel kan ik je hier misschien wel mee helpen als je wat meer informatie over taart etc voor me hebt.



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik6-4-2017 13:34:35

Dag Inge

Helemaal vergeten dat ik hier dit onderwerp nog had staan. Met rond te zoeken op internet heb ik een fantastisch en super persoonlijk idee voor cupcakes en taart gekregen.

Er zijn van die schaduwachtige taferelen op internet te krijgen. Dat was een goedkope en prachtige oplossing.

Ik ga een taarttopper van een man die op zijn knie gaat voor een vrouw op een houten schijf maken met daarbij een houten hartje met de tekst once upon a time. Dat gaat tussen cupcakes met daarop een schaapje komen te staan. Omdat Kenny mij ten huwelijk vroeg tussen de schaapjes.

Op de taart komt een taarttopper met de tekst happily ever after. En de chocolade ganache taart met rode rozen en witte callas bekleed en witte hartjes en witte kant.
De ideale combinatie van sprookje en romantiek.
Maar fijn dat je me toch nog wou helpen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...