Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inspiratie gezocht voor dagplanning trouw

  4-3-2017 19:56:05
Hoi iedereen :-) wij zijn onze eerste stappen aan het zetten in de voorbereiding van onze trouw, waarschijnlijk volgend jaar rond de zomer. Alle begin is moeilijk, want wij weten eigenlijk niet zo goed hoe we onze dag nu precies willen indelen. We willen liefst zowel voor de wet als voor de kerk trouwen op dezelfde dag, maar dat is ook zowat alles wat we al zeker weten. Zijn er mensen die eventueel willen delen hoe hun dagplanning eruitzag? Inspiratie is hier meer dan welkom :-)

Karin
7-4-2018
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1089


Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik4-3-2017 20:49:04

Dag Karin

Wij trouwen dit jaar september. Maar hebben de wet en de kerkelijke trouw niet op dezelfde dag.

Eigenlijk kan alles. Ik heb begonnen met de locatie te contacteren en van daar af verder gebouwd. Alles opgeschreven wat ik zeker wou en dan gepuzzeld tot het in elkaar vloeide.

Uw afspraken met locatie en catering gaan veel duidelijk maken aan je uiteindelijke planning. Hoe lang de receptie gaat duren, het eten en het dansfeest kan beginnen.

Dus zorg eerst dat je goed weet wat jullie zelf willen en al de rest komt vanzelf.

Toedels



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik5-3-2017 11:59:30

Beste Karin, alles hangt wat af van de uren van het burgelijk en ceremonieel huwelijk.
Al de andere zaken (kapper, fotoshoot, enz) kun/moet je daar rond beginnen inplannen.
Hou je echter in de late namiddag een ceremonie op je feestlocatie (ipv een misviering), dan wordt het zeker een relaxte dag.
Mvg www.discovideo.be



Regis

 Meld misbruik6-3-2017 18:57:38

Dag Karin,

Het is zeer belangrijk om de tijd te nemen om alles in te plannen. Voorzie genoeg tijd tussen elk onderdeel. Ik heb al menig koppel zien lopen van het ene onderdeel naar het andere, waardoor het belang van de dag wat aan hen voorbij ging.

Als je je dagplanning opmaakt moet je met veel zaken rekening houden, waardoor je best alles ruim rekent. Als je op dezelfde dag wilt trouwen voor de wet en de kerk/ceremonie, dan doe je het een 's morgens, het ander in de vroege voormiddag. Zo heb je tussendoor de tijd om even op adem te komen.

Neem ook tussen de het kerkelijk huwelijk en het feest genoeg tijd. Zo moet je je niet teveel haasten en heb je tijd om foto's te maken. Ik raad mijn klanten altijd aan om ergens een half uur of zelfs een uurtje in te lassen waar niemand hen mag storen. Het geeft hen de tijd om te pauzeren en de eerste emoties samen te bespreken :-).


Ga gerust eens kijken op mijn website www.huwelijkscoach.be , daar staan nog tal van tips.

Heel veel succes!
Groetjes,
Régis



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik11-3-2017 10:55:02

Hey,
Klopt wat discovideo zegt.
Bij ons is dat ook pas beginnen kloppen na dat we de uren wisten en dat was zon vier maanden voor de trouwdag. Ik had op voorhand wel ideeën hoe ik het zag maar hoe raar het ook klinkt, het valt allemaal op zijn plaats eer je meer weet van de rest..
Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...