Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vegitharische traiteur

  21-2-2017 18:01:14
iemand tips voor een lekkere vegitarische catering?
regio, gent- Oudenaarde- zottegem?

sal
21-9-2018
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 964


Sofie
15-9-2018
 Meld misbruik5-7-2017 11:19:43

Ik denk dat de catering van koriander en kaneel wel iets voor jullie zou kunnen zijn. Wij gaan trouwen in hun feestzaal, ook in september volgend jaar, maar een weekje vroeger dan jullie blijkbaar.
Ze hebben verschillende concepten en wij hebben mogen proeven op een trouwfeest van vrienden van hun tapas buffet als voorgerecht en erna een warm buffet. Dat is volgens mij wel ideaal voor vegetariërs. Een super grote keuze koude gerechtjes en op het warm buffet was er ook een lekker vegetarisch gerecht, dus ik denk dat zij jullie zeker gaan kunnen helpen. Wij zijn langs geweest voor onze datum vast te leggen en er werd echt naar onze wensen geluisterd en ik heb er het volste vertrouwen in.
Veel succes!
Groetjes
Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...