Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help! hoe hierop dansen

  19-2-2017 12:12:35
Hoi allemaal,
Mijn verloofde en ik hadden graag het nummer We van Volbeat als openingsdans gedaan. Nu het begin van het liedje is geen enkel probleem. Maar vanaf het sneller gaat hebben we geen idee hoe we hierop moeten gaan dansen. Iemand die kan helpen of tips heeft?

Cindy
21-10-2017
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 944


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik19-2-2017 15:34:20

Evident dat niet niet zo goed lukt...
Het is dan eerder een nummer voor in de moshpit....
Misschien een rustiger nummer uit het Volbeat repertoire kiezen?
Mvg
www.discovideo.be



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik21-2-2017 10:10:00

Ik vrees dat een originele nummerkeuze jullie naar originele danskeuzes zal leiden.

Een ander nummer kiezen zal wellicht niet evident zijn, want jullie kozen dit liedje waarschijnlijk niet zomaar als openingsdans.

Eventueel het rustige deel samen dansen met jullie gasten rondom de dansvloer en dat het hevigere gedeelte dan met iedereen gedanst kan worden om het feest in gang te zetten.

Dan moet je enkel de dj vragen om het sein te geven dat iedereen mee de dansvloer op kan.




Cindy
21-10-2017
 Meld misbruik1-3-2017 16:24:48

Een rustiger nummer zoeken is nogal moeilijk, het is een van hun rustigere nummers :s
In een moshpit zijn we wel wat anders gewoon van te horen...

Nu ik heb een dansleraar gevonden die zijn hoofd hierover eens wil breken om te zien wat we kunnen doen.

Ondertussen ook al een alternatief nummer als openingsdans. Een echte tegelplakker. Nu we zien het wel :-)



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik1-3-2017 16:53:32

Dag Cindy

Ik heb misschien in een soortgelijke stijl zijnde de ruigere mannen in romantisch jasje een leuk nummer.
Tangled up in you van staind.
Tegelplakker maar zeker niet de alledaagse openingsdansnummer a la Celine Dion



Pascal

 Meld misbruik3-3-2017 0:10:36

Beste Cindy,

ik heb ooit een openingsdans van Rammstein gedraaid (Ohne Dich) is wel één van de rustigere nummers van hen maar uiteindelijk is het dat koppel ook gelukt. Een echt "moshpit" nummer is dit inderdaad niet echt, echter, zoals Evelien zegt, zal je misschien een aangepaste dans moeten gaan zoeken, wat het uiteraard des te origineler kan maken.
Een goede cover van dit nummer vindt je helaas niet echt (of toch zeker niet op youtube heb ik gezien.)
Succes ermee!!!!
Mvg
Pascal Bleyen
Discobar Lable


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...