Terug naar overzicht
hallo, een echt thema kan ik zelf nu direct ook niet verzinnen, maar bij ons (aangezien wij alles zelf doen) nemen wij alles op tafel in grijs en wit met heel veel kaarsjes. wij gebruiken daarvoor van die yazoo bokaaltjes ( van die grenadine yohurt) die bewerken we dan met glitters en een lint. geeft een heel mooi resultaat.en heb in de ava een soort confetti gevonden die we dan op de tafels strooien met just married in zilver en roze hartjes.misschien moet je ook met kleuren werken of iets kiezen dat jullie allebei aanspreekt ofzo . bv zelfde hobby of iets dat jullie beiden gewoon graag zien.je kan ook altijd met een filmthema werken.mss iets zoals dirty dancing of pretty woman,...veel succes met je zoektocht in ieder gevalgroetjes debbie 10-08-2007
Hi Kristl,Wij gaan als thema snoep nemen. Mijn vriend vond dit direct een goed idee omdat wanneer je mij ziet, je mij meestal ook ziet snoepen. Bij het binnenkomen krijgen de koppels een klein zakje met snoepjes erin en diezelfde snoepjes zullen ook in een grote bokaal op de tafel staan.Volgende thema's hebben wij nog op huwelijken gezien: liefde is ... (van die figuurtjes), wijn, edelstenen, boten, ...Veel succes met het kiezen van het gepaste thema.Groetjes,Véro16/6/2007
Je kan je huwelijksreis als thema nemen of foto's gebruiken van reizen die jullie samen gedaan hebben.Veel succes
Hoi,Wij zijn opgegroeid in de jaren '80 en wij nemen de tekenfilms uit die jaren: de snorkels, de smurfen, boes, the flinstones,...Groetjes
Wij gebruiken titels van bekende nummers. Deze worden gespeeld als de tafel naar zijn plaats moet. Misschien wel cliché maar zo is er toch onmiddellijk ambiance door de toffe nummers.