Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis ideeen :)

  31-1-2017 11:16:01
hoi hoi,

Iemand een idee voor een huwelijksreis? we willen binnen europa blijven. graag iets romantisch met voldoende opties om dingen te doen. gwn aan het strand liggen is niets voor ons

sal
21-9-2018
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 7735


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-1-2017 21:51:42

Andalusië of Sicilië!



Charlotte
23-9-2017
 Meld misbruik1-2-2017 7:32:26

Een rondreis door Italië is denk ik wel leuk!



Petra

 Meld misbruik23-3-2017 9:57:41

Hoi Sal,

Er zijn zoveel mogelijkheden! Het is natuurlijk maar net waar jullie zin in hebben. En in welke tijd van het jaar jullie gaan trouwen
Ga je in de wintermaanden trouwen, en wil je toch nog wat zon, ook al wil je niet gaan bakken in de zon kan dit toch wel heel fijn zijn, ben je toch wel redelijk gebonden aan de Canarische eilanden.
Wil je bijvoorbeeld heel iets anders, zoals het noorderlicht bekijken, gaat dit niet lukken als je in juli op huwelijksreis willen.

Italië heeft heel veel leuke authentieke hotelletjes. Zelf is dit land 1 van mijn favoriete vakantielanden. Vooral door de combinatie van het aangename klimaat, het lekkere eten, de mooie omgeving en de enorme hoeveelheid cultuur die je tegenkomt (zonder dat je hier veel moeite voor hoeft te doen). En nergens smaak de wijn en pizza zo lekker als in Toscane

In Duitsland, Frankrijk en Portugal heb je een aantal hele leuke overnachtingsmogelijkheden in een echt kasteel of wijnboerderij.
Wat misschien ook leuk is, is een (korte) cruise in het Middellandse Zeegebied of juist richting Scandinavië.

In elk Europees land is het volgens mij wel mogelijk om een luxe villa te huren (eventueel met eigen zwembad). En verder kun je natuurlijk kiezen voor een rondreis of 1 of enkele vaste standplaatsen.

Heel veel keus dus! Mocht je wat hulp kunnen gebruiken, mag je altijd een berichtje sturen. Succes met uitzoeken!

Met vriendelijke groet,
Petra






Erica
23-6-2018
 Meld misbruik13-6-2017 7:20:12

een rondreis door Noord Spanje, van de Middellandse zee (Barcelona) naar de Atlantische Oceaan via Zaragosa, Segovia, Salamanca, Santiago de Compostela, La Coruna, Leon, Bilboa en terug naar Barca

hebben we vorig jaar gedaan als zomervakantie, echt de moeite.



Madelon
3-6-2017
 Meld misbruik29-8-2017 10:40:44

Ik zou een combi aanraden, bijvoorbeeld in Italie of Spanje, een paar mooie steden bezoeken, luxe hotel, heerlijk sjiek dineren en mooie dingen bezoeken, gecombineerd met een aantal dagen zon, strand, zee, lekker relaxen en niks doen.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums