Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

  23-1-2017 15:12:00
Gisteren naar de juweelontwerper geweest met de droom van mijn trouwring. Ze raadde me dat model af omdat het volgens haar geen typische trouwring is en volgens haar ga ik dat beu gezien worden. Nu twijfel ik om toch voor een gewone "klassieke" trouwring te gaan. Kiezen jullie een "echte" trouwring of zijn er nog die een 'alternatieve' ring hebben?

krulleke
24-5-2017
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1548


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik23-1-2017 18:55:12

Het is de bedoeling dat je trouwring...60 jaar (?) meegaat (in de veronderstelling dat je zo lang leeft en met de dezelfde persoon getrouwd blijft?)
Indien zo...moet hij tegen een stootje kunnen.
Gewoon...een stevige ring, zonder veel overbodige versieringen, die toch eens zullen afbreken of afslijten.



Kim
27-5-2017
 Meld misbruik24-1-2017 13:21:34

Als dat jouw droomring is, vind ik dat je daar gerust voor mag gaan. Ikzelf heb ook geen standaard ring gekozen. Het is inderdaad wel de bedoeling is dat je die lang draagt, dus moet je inderdaad wel zorgen dat je hem na een jaartje niet beu bent.. maar dan nog, je trouwt met de persoon, niet met de ring. Ben je hem echt beu binnen een aantal jaar, kan je misschien voor je zoveel jaar samen nog altijd een nieuwe kiezen..



Stevie
22-7-2017
 Meld misbruik25-1-2017 8:38:56

Ik ben zo verliefd op mijn verlovingsring dat ik hem wil blijven dragen samen met mijn trouwring. Mijn verlovingsring heeft wel een curve dus ik kan geen normale rechte trouwring aan. Daarom ga ik ook voor een specialer model. Laat je vooral niet te veel opleggen door andere. Jij moet er heel je leven naar kijken!



liesbeth
13-5-2017
 Meld misbruik26-1-2017 10:50:55

Wij hebben ook geen klassieke ringen. We hebben iets gekozen wat bij ons past, waar wij ons goed bij voelen en wat wij mooi vinden! Een juweelontwerper zou moeten maken wat jij wil en mooi vindt! Ik zou naar een andere gaan die wel open staat en luistert naar jullie keuze. Je betaalt er immers genoeg voor :) Succes!



krulleke
24-5-2017
 Meld misbruik1-2-2017 9:38:56

Bedankt voor jullie reacties! Ik blijf bij mijn eerste keuze en ga toch voor de speciale ring. Nog fijne voorbereidingen gewenst aan jullie!



yvonne

 Meld misbruik4-4-2017 10:13:57

Hallo krulleke,
Ga gewoon voor je speciale ring.
Het zal gewoon te moeilijk zijn geweest om de ring te maken,dan proberen ze alles om je ontwerp af te kraken.
Laat je niet van de wijs brengen.
Ga ervoor.
Vonneke.



svhkk
1-5-2018
 Meld misbruik10-3-2018 17:17:00

Ik heb ook voor een speciale ring gekozen omdat ik de klassieke trouwringen niet bij mij vind passen. Jij moet de ring uiteindelijk aandoen! Desnoods laat je hem binnen 10 jaar omsmelten naar een andere vorm. Dan blijft het wel nog altijd je trouwring maar iets aangepast naar je nieuwe smaak.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...