Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite kibbelingen.....

  15-2-2007 12:09:48
Hallo bruidjes

k zit weer met een vervelend probleemke
Mijn pa had indertijd gezegd dat hij persé voor mijn trouw een Armani kostuum wou.
Daarom zijn we speciaal geen kostuums gaan huren en hebben we beslist dat iedereen van de mannensuite mocht aandoen wat ze wouden.
Ondertussen hebben al een aantal mensen een mooi donker pak gekocht, tweedelig omdat ze dachten dat mijn pa met zijn armani ook een tweedelig bedoelde

Nu blijkt dat mijn pa toch een driedelig pak wil , hij had dat altijd zo bedoeld zegt hij

Maar toen ik hem deze morgend zei dat iedereen al een tweedelig pak had vond hij dat hij toch "meer" was omdat hij met mij naar voor moest in de kerk....

Ik wou eigenlijk dat iedereen dan een tweedelig aanhad , ook mijn pa, zodat mijn ventje zijn driedelig pak extra zou opvallen...en ik heb hem dat dan ook gezegd
maar neen, ze bleven hun been stijf houden en vonden dat hij meer moest hebben

gho ik ben zo kwaad en teleurgesteld en weet niet wat ik ervan moet vinden

iedereen heeft hem aangepast aan hem en nu wil hij toch een driedelig

de schoonfamilie weet dat nog niet en ik weet ook niet of ik dat hen moet zeggen

ik weet het wel, er was niet echt iets afgesproken qua stijl , iedereen mocht aandoen wat hij wou
maar ik had nu toch niet gedacht dat hij met die armani een driedelig bedoelde

Dus mijn vraag is:
vinden jullie dat dat kan, enkel bruidegem en mijn pa in driedelig
en vinden jullie dat hij dat mag omdat hij mij "wegschenkt"

k vind het een wreed ambetante situatie en ik wou al dat ik van in het begin gezegd had dat ze moesten huren

Vele groetjes
Christel

Christel
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1097


Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik15-2-2007 12:26:29

Hoi Christel,

Persoonlijk vind ik dat als er toch geen afspraken gemaakt zijn,uw papa moet dragen waar hij zich goed in voelt... Voor hem is het zeker een speciale dag als vader van de bruid... En als hij graag een 3delig pak draagt, moet hij het zeker niet laten... De rest heeft toch ook gekocht wat ze mooi vonden? In hun geval 2delige pakken... maja, dat vind ik natuurlijk eh?! :-)

groetjes en succes,
Antonietta



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik15-2-2007 12:31:08

Hey Christel,

Ik zou het me niet teveel aantrekken als je pa absoluut een driedelig pak wil maar dan denk ik dat het toch beter is dat je schoonvader dat ook neemt kwestie van toch een beetje assorti te zijn. Als zij hun pak een beetje op elkaar afstemmen qua kleur en iets anders nemen dan dat van je toekomstige dan zou het mij persoonlijk niet zo storen en ja ze zullen toch het verschil zien tsn de bruidegom en de vaders hé

Succes,
Sabrina



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 14:17:31

Hoi!

ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar je je nu druk in maakt? Als je vader een driedelig pak wilt aandoen, dan doet hij dat maar. Ik vind het zelf absoluut niet belangrijk of 'het publiek' op elkaar is afgestemd of niet. Tenslotte gaat het om jou en je liefste, en daar zullen alle ogen op gericht zijn, niemand die een week later zich nog zal herinneren wat je vader of de mensen in de suite aanhadden... Laat ze toch aanmodderenm, jij en je ventje zullen hoedanook in de spotlight staan, jullie zullen stralen en dàt zal iedereen weken later nog wel weten!

Geniet er gewoon van, en laat al de rest maar doen!

Lies
30-06-07



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 14:29:40

Iedereen bedankt voor de lieve antwoordjes
Het is inderdaad onze dag en ik heb besloten me der geen fluit meer van aan te trekken van wat "zij gaan aantrekken":-)
ge kunt toch nooit goed doen voor iedereen

Allé we gaan weer met frisse moed verder doen met de voorbereidingen

Vele groetjes
Christel
160607




Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik15-2-2007 21:01:17

Hoi Christel,

Ik zou me er ook niks van aantrekken hoor, wij huren voor de mannen een jaquet, dus het enige verschil met mijn toekomstige en de suite is dat hij een ander soort van das zal hebben dan de rest. Iedereen zal toch naar jullie kijken die dag. En trek je zeker ook niet aan dat er strubbelingen zijn in de suite, er zal overal wel iets zijn. Bij ons heeft iemand die meeloopt in de suite snel het kleed gaan kopen dat mijn zus wilde kopen om aan te doen. (en ze wist dat ook). Ook om te ontploffen natuurlijk, maar ja, wat doe je eraan he. Gewoon niets van aantrekken en verder genieten van de voorbereidingen.

groetjes,

Wendy



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-2-2007 11:46:24

Hey meisje,

niets van aantrekken! Ik denk niet dat het iemand zal opvallen dat je pa de enige is met een driedelig pak. Jij en je ventje staan sowiezo in het middelpunt van de belangstelling, wat de andere mensen van de suite ook dragen.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...