Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester

  17-1-2017 17:10:53
Beste mede-weddingplanners (want dat zijn we nu toch wel een beetje😉) Een tijd geleden had ik niet gedacht dat het ineens zo snel zou gaan maar nu nog maar amper 4 maandjes op de teller 😱
Tot voor kort had ik er nog niet aan gedacht maar een paar van mijn vriendinnen zeggen: een ceremoniemeester? Die moet je zeker hebben en al helemaal tijdens de kerkdienst. Maar kan dat wel? Kan ik een ceremoniemeester inhuren voor een dik uur?
Ik heb al op internet gezocht maar de info is schaars. Iemand een voorstel voor een ceremoniemeester in zuid-Limburg? Ik heb er wel gezien maar die waren van Gent of Antwerpen als die moeten komen voor een uur...
Alvast bedankt!

peggy
13-5-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1939


Kim
2-9-2017
 Meld misbruik18-1-2017 16:25:45

Wij werken samen met Valère Peeters uit As. Zeer aangename man. (gratis vrijblijvend gesprek kan bij hem en toch wel schappelijke prijzen)
Meestal is een ceremoniemeester wel voor langer dan een uurtje, maar lijkt me toch geen overboden luxe. Ik denk dat ik toch nog meer kan genieten van de dag nu ik weet dat onze ceremoniemeester erbij is (bij ons van ' s morgens thuis tot we met de gasten aan tafel gaan voor het diner)



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik18-1-2017 22:23:39

Bedankt voor je reactie!
We trouwen voor de wet alleen met naaste familieleden en in de zaal wordt alles geregeld door de mensen van daar. Dus enkel in de kerk zou er nog iets kunnen misgaan.. ik ga zowieso contact met opnemen! Bedankt voor de tip!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...