Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een donkere wolk boven heel de planning

  4-1-2017 9:42:58
Met iets meer dan 5 maanden op de teller zijn al een groot deel van de voorbereidingen gedaan... en inneens valt er een bom op ons leven! Mijn schoonbroer (getuige van mijn verloofde) heeft kanker :-(
Wij hopen dat alles goed komt! We kunnen de trouw ook niet meer uitstellen, want dan zijn wij al onze centen kwijt...
Alles is zo dubbel nu! Iedereen die in de duite loopt heeft het moeilijk, maar ondanks dat moet er wel kledij gekozen worden enzo... wij kunnen niet stoppen met plannen nu.

Pfff...

We kunnen alleen maar hopen dat alles goed gaat en dat mijn schoonbroer zich ok voelt op de dag van ons huwelijk!



melissa
10-6-2017
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1253


danny

 Meld misbruik4-1-2017 21:32:05

De hoop nooit opgeven want er genezen nog steeds mensen van deze verschrikkelijke ziekte maar anderzijds moet je je ook voorbereiden op het ergste, wanneer en als dat is zie je wel aankomen. Mijn vader is aan kanker overleden dus ik heb het van dichtbij moeten meemaken, het brengt de familie dichter bij elkaar, je leert je echte vrienden kennen en het leert je ook relativeren. Mijn manier om hiermee om te gaan was zoveel mogelijk tijd met mijn vader doorbrengen, in goede en (heel) slechte momenten. Hoe erg het ook klinkt, de wereld blijft doordraaien dus je feest zal je moeten laten doorgaan wil je er geen financiële kater aan overhouden, je schoonbroer zal er ook niet beter door worden moest je je trouw uitstellen. Ik zou momenteel positief blijven en hopen op het beste want daar moet je altijd van uitgaan,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...