Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met het aldhem hotel voor huwelijksfeest?

  16-12-2016 20:10:11
Hallo,

Ik ben vandaag gaan zien in het aldhem hotel en mijn eerste indruk was zeer goed.
Iemand hier al zijn feest gegeven of naar feest geweest ?
Graag had ik wat reacties gehad voor ik het vast leg voor onze grote dag .

Groetjes kim

Kim
7-7-2018
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 971


Wendy
18-8-2018
 Meld misbruik20-12-2016 9:46:12

Hoi Kim, ik had hier ook ervaringen gevraagd maar geen reacties gekregen spijtig genoeg. Maar wij hadden er ook een goed gevoel bij en we hebben de zaal daarom toch vastgelegd puur op ons buikgevoel.
Je hebt er enorm veel mogelijkheden en de prijs zit volgens mij super goed. Je krijgt ook de bruidssuite ter beschikking en dat vonden wij toch ook wel handig. De dag na den trouw kan je dan nog met de mensen die blijven slapen lekker samen genieten van een ontbijtje. Ik heb ook de foto's gezien met aangeklede zaal en wij vonden het echt prachtig. Dus ik volg nog graag je topic mee :-)



Kim
7-7-2018
 Meld misbruik29-12-2016 12:40:25

Hallo Wendy ,

Ik had er ook een super gevoel bij en vond de aangeklede zaal ook heel sjiek ! Ik vond de prijzen ook super meevallen !
En ik moest wel iets zoeken voor te overnachten want mijn papa woont in Limburg .
Wanneer is jullie grote dag ?
Ik twijfel nog wel tussen de walking dinner en het diner .

Groetjes ,
Kim



Wendy
18-8-2018
 Meld misbruik8-1-2017 11:35:07

Wij trouwen 18 augustus 2018. Over het eten twijfelen wij soms ook nog. ik denk dat ik dagelijks de lijst vastneem en elke keer begin ik te twijfelen :-) Maar we moeten dit ook nu nog niet beslissen.We hadden gedacht van bij de walking dinner toch een deel van de mensen te laten zitten aan gewone tafels en de rest aan bartafeltjes. Maar dan vind ik wel dat daar stoeltjes moeten bij staan want ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik naar een feest moet waar ik de hele avond moet recht staan. Het mag allemaal wat losjes zijn maar het moet wel leuk blijven natuurlijk. Daarom dat ik ook wel graag had geweten hoe de andere mensen het daar gedaan hebben maar geen reacties dus :-(

Groetjes!



steven
24-6-2017
 Meld misbruik9-1-2017 17:31:26

Wij zouden ook opteren voor het aldhem hotel wij trouwen dit jaar en juni en woensdag gaan we er een kijkje nemen. Ben benieuwd



Kim
7-7-2018
 Meld misbruik10-1-2017 10:56:04

hallo wendy, mijn grote dag is 7 juli 2018. ik had ook gevraagd of ik van te voren even kost komen voorproeven en dit was geen enkel probleem, en de menu's kosten eventueel ook nog worden aangepast. ik twijfel ook nog altijd over de walking of diner al goed dat ik nog even heb. spijtig dat er zo weinig reactie op komt. mijn nicht heeft er al eens een personeelfeest gehad en vond het eten daar wel heel goed.


steven laat je ook weten wat jij ervan vond ? hoe meer indrukken hoe beter




Kim
7-7-2018
 Meld misbruik17-1-2017 16:58:26

Hallo steven ,
En wat vond jij van het aldhem hotel ?

Hallo Wendy ,
Ik pieker mij toch zot over het eten niet te doen, mijn verloofde zou graag de walking dinner doen omdat je dan zo een praatje kan doen met iedereen en bij een diner niet zo . Maar ik ben maar bang dat ze dan te weinig gegeten gaan hebben de gasten .

Groetjes kim



Wendy
18-8-2018
 Meld misbruik18-1-2017 9:37:48

Hey Kim,

Ik zit met juist hetzelfde "probleem". Ik heb ook totaal geen idee hoe dat in z'n werk gaat. We willen een deel laten zitten, de rest aan hoge tafeltjes maar met stoeltjes. Gaat dat geen rommelige indruk geven? Je sprak van voorproeven maar als je de walking diner neemt gaat dat toch niet? Ben ook bang dat de mensen niet genoeg gaan hebben maar ik wil dan ook weer geen uren aan tafel zitten. Ik zou gewoon is graag een feest daar zien met een walking diner dan weet ik waar ik aan toe ben. Nu zijn we mss ongerust voor niks ;-) En we hebben nog zo lang te gaan haha!!!

Groetjes!




Kim
7-7-2018
 Meld misbruik18-1-2017 13:37:22

hallo wendy,

ja dat is waar wat je zegt , nog zolang te gaan. Ik vrees dat de gasten met de walking diner niet genoeg gaan hebben, en zou graag dan het buffet ook wat aanpassen want mijn vriend is niet zo voor noodles. en bij de diner zit je inderdaad lang aan tafel maar dan zit ik over te piekeren dat niet iedereen dat gaat lusten wat de menu betreft. en dan zou ik het buffet willen nemen maar dat wil mijn vriend dan niet :-) . en als ik de walking diner zou nemen wil ik toch wel de hapjes en de soep enzo proeven.


groetjes




Wendy
18-8-2018
 Meld misbruik20-1-2017 9:42:01

Hey Kim,

Ik heb het er nog eens over gehad met mijn "toekomstige" ;-).

We gaan het toch houden op de walking dinner, maar met slechts 1 grote tafel voor de "ouderen" onder ons. Voor de rest gaan we voor de hoge tafels. Anders gaat er teveel verwarring zijn denk ik en dan is het principe van de walking dinner weg. We willen het losjes houden. We voorzien wel stoeltjes voor diegene die willen zitten. We vinden ook dat dit allemaal dingen zijn waar iedereen wel iets van zal lusten. Ik hoop alleen dat er genoeg gaat zijn. Het kan wel zijn dat we bij de hoofdgerechtjes en extra gerecht gaan nemen en dan vragen of we de frietjes als middernacht snack kunnen nemen. En als ik dan alles bekijk is het toch wel meer dan genoeg volgens mij.


En ben jij al begonnen met het zoeken van een jurk?


Groetjes




Kim
7-7-2018
 Meld misbruik20-1-2017 11:30:03

Hallo Wendy ,

De frietjes wou ik ook snachts te doen en dan ook vragen voor iets extra bij hoofdgerecht. Mijn moeder zei ook bij de walking dinner lust iedereen wel iets . Ik wil ook bij mijn gasten kunnen gaan staan want bij diner gaat dat niet.
Ik ben nog niet voor een kleed gaan zien al kriebelt het wel enorm om dit wel te doen. Maar er is ook zoveel keuze he , heb op internet al aan kijken geweest en er is zoveel mooi dat het moeilijk kiezen gaat zijn denk ik 😊. Gaan jullie de huis dj vragen of ook iemand anders ?

Groetjes ,
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info