Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen bij Rembo styling kleed

  12-12-2016 15:11:15

Ik kocht dit weekend mijn droomjurk van rembo styling. Het is een wat alternatievere look en we trouwen in de herfst in een hoeve met schuur, zowel ceremonie als feest. Voor de schoenen wacht ik best niet te lang, aangezien het seizoen. Ik geraak er echter niet uit wat het precies moet worden. Op foto's staan de modellen vaak op blote voeten of zijn de schoenen niet goed zichtbaar. In de bruidswinkel hadden ze alleen klassieke witte pumps. Het mag van mij dus gerust wat stoerder, maar het moet stijlvol blijven.

Wie ging er nog voor de niet-klassieke witte pump en heeft daar foto's van?


annelies
7-10-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1616


Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik16-12-2016 16:15:51

Ik had ook een kleed van Rembo Styling en heb het met goudgetinte pumps met naaldhak en open teen van Luca Renzi gedragen. Ik vond die gehele collectie mooi... het zijn niet de typische witte/parelmoer trouwschoenen, maar een vlotte feestelijke collectie (en betaalbaar :) )



Nele
12-8-2017
 Meld misbruik20-12-2016 12:56:07

Ik heb dit weekend ook mijn jurk gekocht. Feminine van Rembo styling. Welke jurk heb jij gekozen? Ik weet ook nog niet welke schoenen.... en welke juwelen...



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik25-12-2016 18:17:13

ik heb nog nieuwe parelmoer witte pumps van Tamaris te koop en een armband.

je kan mij altijd contacteren.
groetjes



Anja
1-7-2017
 Meld misbruik23-1-2017 20:16:16

Hallo,

ik ben ook gegaan voor een schoen die ik later nog kan dragen. Op foto is ie echter niet zo mooi als in het echt. Hij heeft een metallic glans afhankelijk van de lichtinval goud of zilverkleurig.
Van Rainbow Elsa coloured shoes de 'Brooke'.
Groetjes, Anja



annelies
7-10-2017
 Meld misbruik28-1-2017 16:11:29

Sofie en Anja: hebben jullie een foto?
Nele: ik heb de Chloë



Sara

 Meld misbruik13-6-2017 11:15:09

Ik droeg rosé gouden stiletto pumps met gecraceleerde look


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...