Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben deze zaal geboekt voor ons trouwfeest in september. Ik heb al goede dingen over het hof van nassau gehoord! Zeker met de nieuwe eigenaars. Lekker eten, zeer verzorgd, ... Het enige negatieve dat ik al gehoord heb van mensen die ik ken, is dat het eten soms nogal kort op elkaar volgt, maar dit kan zeker met de eigenaars afgesproken worden. Verder vind ik de eigenaars zeer vriendelijke mensen waar je alles aan kan vragen.Grtjs!
bedankt katrienIk heb ondertussen reeds nog een zeer positieve reactie gehoord.En gisteren zijn we langs geweest om de verschillende mogelijkheden te bekijken (wil namelijk geen traditioneel 7 gangenmenu...)De nieuwe eigenaars waren sympathiek en ik denk echt wel dat ze hun best doen.Ik wacht nu nog op de offerte dus... maar waarschijnlijk zal het toch daar worden.Laat na je feest nog eens iets weten hé... ben zo benieuwd :-)
Hey Sylvia en Katrien,Welke DJ hebben jullie gekozen voor het Hof van Nassau? Mijn vriend en ik hebben het Hof van Naasau vastgelegd voor oktober, maar weten niet goed welke DJ te kiezen... Elke13/10/07
hey elkeAangezien het maar volgend jaar in augustus is dat we trouwen hebben we nog niet echt stilgestaan bij de dj.We hebben wel kaartjes van een paar dj's meegekregen van de uitbaters.Misschien kunnen zij je een bepaald iemand extra aanraden?Misschien dat katrien die de zaal geboekt heeft voor september je daarbij kan helpen.'k zou het wel enorm tof vinden moesten jullie me de naam van jullie dj willen doorspelen als jullie er tevreden van waren.Alvast bedankt!