Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema kiezen

  5-12-2016 12:05:07
hallo bruidjes, volgend jaar 23 juni treed ik ook in het huwelijksbootje. We hebben onze dj, fotograaf en locatie al, dus zijn we al goed bezig met de voorbereidingen, het enige wat ons niet lukt is een thema kiezen.
we dachten aan iets van een hobby maar ik heb geen en mijn vriend doet aan wielrennen( kan je niet echt heel veel mee doen denk ik), reizen heb ik ook al een paar keer zien passeren maar dat doen we ook niet veel... Dus ideetjes zijn altijd welkom...

vicky
23-6-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1130


Charlotte
23-9-2017
 Meld misbruik5-12-2016 14:57:13

DagVicky,

Wij zullen ons thema waarschijnlijk wat linken aan onze Honeymoon.
We doen een roadtrip door West-Amerika.



Vicky
15-10-2016
 Meld misbruik6-12-2016 9:33:39

Hoi Vicky,

Wij hadden geen thema voor ons huwelijk. We hebben er wel voor gezorgd dat alle decoratie mooi bij elkaar pasten, qua kleurenpallet & letter type. Onze tafelnummers waren liedjesteksten waar we mooie herinneringen aan hadden. We hadden ook een aantal kaders met spreuken.

Al bij al geen echt thema, maar toch voldoende aankleding. Voor ons werkte het perfect.

Veel succes.

Groetjes,
Vicky



evelyn
4-11-2016
 Meld misbruik19-12-2016 1:39:15

Wij hebben ook even een thema overwogen, maar hebben uiteindelijk gekozen om dit niet te doen. We hebben in onze hele trouw veel van ons zelf in gestoken en geknutseld, waarvan iedereen wist dat bij ons pastte. Het thema was dus een beetje ons eigen. We kregen wel veel complimenten van de gasten dat ze ons nu iets beter hadden leren kennen of een kant van ons zagen die ze nooit eerder hadden gezien. Was ook heel leuk



vicky
23-6-2017
 Meld misbruik20-12-2016 6:43:05

Danku wel voor de reacties! Hebben er nog eens over nagedacht, en denken nu ook van niet met een thema te werken... We gaan wel fotos van ons gebruiken voor op de tafels, aan de muur.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...