TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
K
7-7-2007
|
15-2-2007 11:57:42
Mijn grootouders hebben daar hun gouden huwelijk gevierd, wel al jaren terug, en dat was eigenlijk tegengevallen. Maar slecht eten enzo. Maar is dus al lang geleden, wie weet is het ondertussen sterk verbeterd...
|
|
tamara
15-9-2007
|
15-2-2007 20:45:28
Hey Cat,
eindelijk iemand die ook in het speelhof trouwt! Ik ben hier al een tijdje aan het vragen of er nog mensen hun feest daar houden. Wij trouwen er de week voor jullie. We wilden eerst de 8ste september, maar dan was er al een barbeque van Wiric dus hebben we de week erop genomen. We zijn er nu 2 keer geweest om kennis te maken en om de menu te bespreken. Wij hebben het buffet op grootmoederswijze gekozen. Zoveel verkeerd kan er daar toch niet mee gaan, hoop ik! Houden jullie het feest in de schuur? Ik zag nu op de nieuwe site dat er meerdere zalen zijn, maar wij hebben enkel de schuur gezien. Dat was eigenlijk ook wat we zochten.
Ik ga een tweede berichtje sturen voor de DJ want anders wordt het te lang.
Mara.
|
|
tamara
15-9-2007
|
15-2-2007 20:48:31
DEEL II,
Voor de DJ, wij hebben voor Elema Sound System gekozen. Regio Hasselt - 011 / 25.32.81 elema@pandora.be Prijs: voor muziek tijdens het eten en de hele nacht door: 375€. Daarnaast doen zij nog een actie. Als je hen foto's geeft van jullie als jullie klein waren, of toen je elkaar pas leerde kennen, enz,... Maakt hij daar een DVD an voor 50€ en die wordt dan op het feest afgespeeld op een groot scherm. Wij gaan die optie nemen omdat wij onze ceremonie in de feestzaal houden en dan wordt de DVD op de achtergrond afgespeeld.
Welke formulle hebben jullie gekozen voor het eten en zo?
Groetjes, Mara.
|
|
catherine
22-9-2007
|
16-2-2007 9:25:46
Hey Mara
Grappig, net een week voor ons. Wij hebben ook de schuur gekozen. Ik vind dat die echt veel warmte uitstraalt. Voor het eten hebben we gekozen voor de BBQ deluxe. Ook wij willen de ceremonie daar doen, als het weer het toelaat in de tuin, anders in de schuur. Ook bedankt voor de info over de DJ, ga ik zeker eens contacteren. Nog een vraagje: waar trouwen jullie voor de wet? Groetjes Cat
|
|
tamara
15-9-2007
|
16-2-2007 16:27:32
Hey,
wij zijn van Sint-truiden zelf, dus hier op't stadhuis. We wonen ook dicht bij het stadhuis, dus we gaan er gewoon te voet ernaartoe. Bespaard ook weer het vervoer uit.
Heb jij al iemand die je kaspel en make up gaat doen? Ik kan maar niemand vinden die een beetje betaalbaar is.
Groetjes, Mara
|
|
catherine
22-9-2007
|
16-2-2007 21:46:32
Tja, mijn schoonzus is make-up and hair artist, dus dat ligt voor de hand he. Alleen is het niet zeker of ze komt, ze ligt een beetje overhoop met mijn schoonma, en wil niet een hele week of meer met haar opgescheept zitten (mijn vriend is amerikaan, en dus komt zijn familie helemaal van daar voor de trouw). Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik zit zelf nog te stressen dus :D Maar ik zal eens rondvragen, ik heb familie in St-Truiden. Tot dan alvast groetjes, en alles komt wel in orde ;-)
|
|
ulrika
|
18-5-2007 13:21:48
Hey,
Ik heb de brochure met menu's aangekregen van het speelhof. De deluxe bbq ziet er goed uit. Moet je tijdens het eten ook 10 euro per persoon betalen en na het eten nog eens 15 euro per persoon. Ik vind dat toch vee: 25 euro voor de drank. Wat hebben jullie gekozen en mag ik vragen wat je per persoon betaald hebt. Dan heb ik toch een idee. Wij zijn bij ongeveer 100 personen.
Alvast bedankt.
Vele groetjes,
Ulrika
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|