Terug naar overzicht
wij gaan de getuigen (2 vrouwen) gewoon een boeketje bloemen geven in de stijl van het bruidsboeket. Bloemen zijn altijd leuk om te krijgen. Niet?!
Hey,We weten nog niet of we de getuigen iets zullen geven en wat dat dan zou zijn.Een ceremoniemeester geef je meestal geen cadeau omdat je die betaalt. Tenzij het een vriend, kennis of zo is. Dat is een gewoonte die meer gebruikt wordt in Nederland.Groetjes, Sissi
hey wij hebben aan de ene getuige een maand gegeven met wijn en aan de andere een foto van hij en zijn vrouw op onze dag (ingekaderd )en ze wareb beiden tevreden.aan de ceremoniemeester hebben we niets gegeven omdat we die betaald hebben.grtjs
Jeetje,is het de bedoeling dat we die een bedankje geven. Ik dacht dat de eer om getuige te zijn het bedankje op zichzelf al was!!
Wij hebben voor onze getuigen een setje met balpen en vulpen, waar we iets hebben laten ingraveren. Daar kunnen ze meteen hun handtekening mee zetten dan :-) Onze ceremoniemeester wordt betaald, die krijgt dus geen cadeaugroetjes,Wendy5.5.07
Hey bedankt voor jullie antwoordjes , blijkbaar zijn de meningen hierover toch wel vrij verschillend .Maar ik weet nu al zeker dat ik geen attentie aan de ceremoniemeester moet geven .Voor de getuigen zijn nog steeds ideetjes welkom groetjes Kelly29/09/2007