Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwfotograaf zaterdag 20 mei 2017

  14-11-2016 21:32:49
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een trouwfotograaf voor 20 mei 2017.
Locatie Lichtervelde.

Mvg Kristof en Martien

Kristof
20-5-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1917


Marec

 Meld misbruik15-11-2016 8:21:48

Aangenaam,

Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk in 2017 !

Voor op jullie datum ben ik nog beschikbaar ;-)

Voor alle info,foto's & referenties kijk gerust vrijblijvend op mijn website

www.fotograafmarec.com

Verschillende mogelijkheden,momenteel kortingsakties.

Alvast veel succes met de voorbereidingen,

Mvg,Huwelijksfotograaf Marec



Karin
20-5-2017
 Meld misbruik15-11-2016 9:45:56

Hey Kristof,
Nog 185 dagen en een paar uur te gaan ;)Wij trouwen op zelfde dag als jullie dus
veel aftelplezier en succes met de voorbereidingen :)



Tom
11-9-2009
 Meld misbruik15-11-2016 10:13:19

Hallo,

ik ben een gepassioneerd fotograaf, flexibel en maat aslook voor ieders budget. Geen bandwerk!
Surf eens naar mijn site www.desutterphotography.be .
Of stuur een mailtje naar info@desutterphotography.be en laat mij weten wat jullie verwachten.

Groeten

Tom - De Sutter Photography.



Bart

 Meld misbruik15-11-2016 20:16:11

Hallo Kristof,

Alvast proficiat met jullie verloving!

We bespreken alles op een kennismakingsgesprek bijvoorbeeld de uren van begin en einde, locatie voor de reportage, speciale wensen voor bepaalde foto's enz..
Mijn prijs wordt afgestemd aan jullie vraag, ik werk niet met vaste formules.
Kort na jullie huwelijk zal ik een aantal foto’s bezorgen die jullie kunnen gebruiken om naar familie te sturen of op sociale media te delen.
Jullie krijgen de foto's op USB-stick, volledig bewerkt in groot en in klein digitaal formaat.
Als een geschenk van mij aan jullie, krijgen jullie een verzameling van de mooiste foto’s, verzameld in een mini fotoalbum.
Als jullie nog speciale wensen of vragen hebben kan je mij nog altijd mailen of bellen.
Moesten jullie interesse hebben in een fotoboek, canvas of afgedrukte foto's kunnen we dat nadien nog bespreken, er zijn geen verplichtingen.
Een huwelijksreportage is voor mij pas geslaagd wanneer het koppel 100% tevreden is.

Voor foto's kan je altijd een kijkje nemen op mijn website:
https://sites.google.com/site/fotografiebarteboy/

Of mijn Facebookpagina:
https://www.facebook.com/BartBosmansFotografie/?ref=boo ...


Bart Bosmans Fotografie



Nathalie

 Meld misbruik16-11-2016 21:43:40

Hoi Kristof en Martien,

Alvast proficiat met jullie trouwplannen!

Op jullie datum ben ik momenteel nog beschikbaar.
Ik ben een spontane fotografe die van elk moment gebruik maakt om mooie en leuke foto's te nemen.

Als jullie graag wat meer info willen dan kan je mijn website www.utikaphotography.be of mijn facebookpagina Utika Photography bezoeken.

Hebben jullie nog vragen of willen jullie een vrijblijvende afspraak, aarzel dan niet om mij te contacteren!

Met vriendelijke groeten,

Nathalie




Arnold

 Meld misbruik15-12-2016 5:14:17



Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info