Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidskindjes

  14-2-2007 22:59:37
Hallo,

Onze bruidskindjes zijn 2 meisjes van 2 jaar. Weet er iemand winkels met mooie kleedjes?
Wie betaalt dat bij jullie, de ouders van de bruidskindjes of jullie zelf?

Groetjes Evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 341


Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik15-2-2007 7:34:20

Hey Evi,

Ik zou zeggen ga gewoon overal eens rondkijken; C&A, JBC, Mexx,... Overal kan je wel op mooie dingen vallen, vooral deze periode. De communies komen eraan en dan vind je in die collecties wel heel wat.

Bij ons gaan de ouders van de kindjes dat betalen, maar zij hebben dit zelf voorgesteld. Ik denk dat het van geval tot geval afhangt, een vriendin van mij betaalt ze zelf.

Groetjes,
Véronique (Mechelen)



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 8:09:24

Hallo Evi,

Wij zijn ook van plan om naar een paar verschillende winkels te gaan kijken (zonder de bruidskindjes) en dan in de winkel waar we de mooiste dingen hebben gevonden willen we dan teruggaan (dat zal mijn taak zijn denk ik) met de mama's en de bruidskindjes.

Wij gaan de kleertjes zelf betalen. Vrienden van ons hebben gezegd dat ze de kleren zelf willen betalen voor hun zoontje maar mijn vriend zijn zus wil dit niet. Dus dan betalen wij voor de 2.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik15-2-2007 9:15:44

Ik heb hun kleren gaan halen in de communiecollectie van de jbc. wit met beige. ook kleine maten. maar dan moet je vlug zijn. want die collecties gaan vlug



Evelien
5-4-2008
 Meld misbruik15-2-2007 10:27:40

Hoi Evi,

wij hebben ook een bruidsmeisje van net geen 2 jaar en bij C&A begint de communiecollectie al vanaf maat 92! Je vindt er volledige ensembles (jurk, blouse, bolerojasje) tussen de €35 en €50. Ik ga dus eerst daar kijken met de ouders en als ons dat aanstaat, halen wij het gewoon van daar en anders kunnen we nog de duurdere winkels aandoen. Bij JBC begint de collectie pas vanaf maat 104 dacht ik.

Als je zelf nog ergens iets vindt, mag je het altijd laten weten.

Groetjes Evelien



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik15-2-2007 12:11:20

Hoi Bruidjes,
inderdaad, in de C&A hangt kei mooi gerief ! Ik heb daar al gekocht voor de bruidkindjes van de communiecollectie.
En idd, voor die ene dag aan te doen geen geld he !

Geniet ervan !

Sarah
15/09/2007



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik15-2-2007 12:36:10

Hey,

Onze kleding vd bruidkindjes komt ook vd c&a, 3 en 4 jaar. Super veel keus en idd heel schappelijk in prijs. Wij hebben 2 ensembles gecombineerd dus eigenlijk heb ik voor elk 2 stuks

Ik betaal er 2 en mijn schoonmoeder betaald er ook 2

Groetjes,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...