Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjuwelen

  7-11-2016 14:40:21
Op onze huwelijksdag wil ik naast mijn verlovingsring ook nog een ander juweel dragen. Ik dacht daarbij een een mooie tennisarmband (https://www.baunat.com/nl/armbanden/4-41-caraat-diamant... ). Deze is niet alleen mooi, je kan hem ook gewoon erna nog dragen. Nu vroeg ik me af: is dit niet te weinig? Want als bruid moet je tenslotte toch opvallen. Alle tips zijn welkom!

Herlinde
8-4-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1311


Karin
20-5-2017
 Meld misbruik7-11-2016 17:27:09

Hey Herlinde, mooie armband !!! Goh volgens mij hangt dat ook beetje af van het motief van je jurk en of je eventueel al iets van juwelen in je haar hebt.
Wat vooral belangrijk is, is dat je jezelf blijft ..... met of zonder juwelen ..... stralen doe je die dag toch hoor ;)
Veel succes



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik7-11-2016 20:25:18

Hey
Ik heb nog een armband te koop. Niet zo chique of duur maar wel mooi.

Groetjes


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...