Terug naar overzicht
Hi Wendy,Toen ik mijn kleed ging bestellen waren de schoenen die erbij hoorden er al niet meer in mijn maat. Ik heb toen een stukje stof meegekregen en ben dan al eens bij Van Loock in de etalage gaan kijken en daar hadden ze dezelfde kleur. Ze hebben hier heel veel keuze (zitten in Zandhoven).Zaterdag gaan we terug naar de bruidswinkel om te zien voor de suitekledij en dan ga ik toch nog eens informeren of ze de schoenen opnieuw in mijn maat hebben. Groetjes,Véro16/6/2007
Ik ga mijn schoenen bij La Bottega in Hasselt kopen. Dan kan je ook meteen kiezen voor schoenen die achteraf nog een beetje draagbaar zijn en niet het etiket "trouwschoen" dragen. Ze hebben mij verteld dat in de collectie voor deze zomer zeer veel bleke schoenen zitten!
Hey,Ik wou ze in de bruidswinkel kopen maar ze waren er niet meer in mijn maat en niet meer bestelbaar.Ik heb dan uiteindelijk mijn schoenen gevonden bij Van Loock in Zandhoven.Veel succes ermee!Groetjes, Sissi
hey wendy,ik heb mijn schoenen gekocht bij bruidsmode karin in dilsen-stokkem. Maar je kan ook eens gaan kijken bij schoenen timmers op de kruindersweg in maasmechelen...groetjeswendy22-06-2007