Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie Fabriekspand

  7-11-2016 13:58:46
Dag iedereen,

Wij trouwen volgend jaar 23 september in het Fabriekspand in Roeselare.
Nu ben ik al volop aan het brainstormen over decoratie en bedankingen enzo.
Graag zou ik natuurlijk zoveel mogelijk zelf willen doen.
Zijn er die wat tips hebben over DIY decoratie en die dit misschien ook zelf gedaan hebben in het Fabriekspand?

Alle tips over DIY decoratie & bedankingen zijn welkom!!

Charlotte
23-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1191


Valerie
16-6-2017
 Meld misbruik18-12-2016 18:47:26

Hoi hoi,

wij trouwen ook volgend jaar in het Fabriekspand (16 juni) en ik wil ook heel veel zelf doen. Ik heb veel inspiratie gevonden via Pinterest (bv. fotohoek, decoratie op de tafel, etc.). Ik kan je gerust na het feest wat foto's bezorgen :-)
Heb je al iets in gedachten? Werk je met een bepaald thema?

Groetjes



Charlotte
23-9-2017
 Meld misbruik19-12-2016 9:48:07

Dag Valerie,

Ja Pinterest is voorlopig ook mijn beste vriend ;)
Maar vind het moeilijk om concrete beslissingen te nemen, wil ook geen overkill hebben.
Voor mij is het natuurlijk wel nog even, heb nog tijd om te beslissen.
We zijn wat aan het spelen met de gedachte om een thema te maken rond onze huwelijksreis, we doen een roadtrip door West-Amerika en dan misschien alles wat daarrond maken.

Groeten



Evy
20-5-2018
 Meld misbruik25-3-2017 22:03:01

Dag Charlotte,
wij zijn vandaag het Fabriekspand gaan bekijken voor onze trouw volgend jaar.
Hoeveel gasten hebben jullie voor het diner? Wij zullen waarschijnlijk rond de 90 gasten hebben en ik denk dat het Fabriekspand dan misschien wat te groot zal uitvallen.
Groetjes
Evy



Charlotte
23-9-2017
 Meld misbruik28-3-2017 2:48:24

Dag Evy,

Wij gaan ook zoiets hebben voor het diner en dan komen er nog 70 gasten voor het dessert. Het fabriekspand is natuurlijk groot maar ze zullen platen plaatsen waardoor de gebruikte zaal kleiner zal zijn en er zo een gezelligere sfeer zal zijn.

Groeten,
Charlotte


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...