Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag

  6-11-2016 17:52:21
Hallo lieve bruidjes.Wat het mooiste jaar van ons leven zou zijn is dit absoluut het tegenovergestelde.We gaan trouwen op 1/7/17 maar zijn nu aan het twijfelen of we ons groot feest zouden laten doorgaan door een ruzie met mijn ma.Mijn ventje en ik zijn al 16 jaar samen en mijn ma is al een goeie 13 jaar mijn ventje aan het zwartmaken.Nu is de bom ontploft en heb ik al geen contact meer met haar sinds 1 juli.We gingen een groot feest houden met 130 man maar zouden het nu gewoon klein houden met de echte vrienden die ons ons geluk gunnen.wat moeten we doen.😓wie heeft er raad of wie zit ook in zo''n situatie😓

severine
1-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1458


laurens
25-9-2017
 Meld misbruik6-11-2016 22:34:00

laat je dag niet verpesten door 1 iemand, of die nou je ma is of een verre vriend. Het enige wat ik in jullie plaats zou overwegen is om uw moeder thuis te laten. Waarom jou dag laten verpesten (het feest verkleinen) omdat 1 iemand tegenwerkt? En waarom moeten die andere personen gestraft worden om wat je ma doet of zegt?
Laat desnoods je ma thuis. Je kan niet voor iedereen goed doen, maar op je trouwdag moet je uiteindelijk vooral aan jezelf denken, die dag draait om jullie alleen...



Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik7-11-2016 10:09:59

Hey,

We hebben geen ruzie ma mijn ouders die gaan scheiden en we hebben eventjes in een dipje gezeten maar toch hebben we besloten om ons feest door te laten gaan omdat het ons feest is en wij onze liefde voor elkaar willen tonen.. We hebben ook uitdrukkelijk gezegd wie ruzie wil zoeken, hebben we liever er niet bij en hoeven voor ons niet te komen en kunnen anders vertrekken.. Ik persoonlijk zou het feest laten door gaan, uiteindelijk gaat het om jullie en niet om haar..wil ze er niet bij zijn, is het niet jullie probleem. Ik zou je hart volgen, wat jullie voor feest willen..



Vicky
15-10-2016
 Meld misbruik14-11-2016 11:16:14

Hoi Severine,

Wij hebben 4 weken voor onze trouw harde ruzie gekregen met mijn man zijn ouders. Dit is jammer genoeg niet meer opgelost geraakt. Gevolg was dat ook mijn man zijn 2 zussen met hun gezinnen niet meer kwamen. We hebben het een plaats gegeven en losgelaten. Op de dag zelf zeker niet aan ons hart laten komen.

Liever enkel mensen die ons echt graag hebben op ons feest dan een hoop geld te betalen voor een bende hypocrieten...

Maak van jullie dag wat jullie ervan willen!



severine
1-7-2017
 Meld misbruik14-11-2016 12:06:11

Dankuwel voor de reacties maar we zijn er nog altijd niet uit.we zijn nog altijd aan het twijfelen om ons groot feest naar een klein feestje te maken.Langs de ene kant wil ik een groot feest met alles erop en eraan maar aan de andere kant wil ik een klein feest met de beste vrienden en dan goed op conge gaan.Persoonlijk vind ik het veel geld voor maar 1 dag.we gaan nog ne keer goed moeten nadenken hoe en wat we gaan doen 😉


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...