Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

14-2-2007 22:51:17
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar originele bedankjes om aan de gasten mee te geven maar vind niet echt wat ik zoek Op internet zijn wel wat sites met leuke dingetjes maar het moet ook nog betaalbaar blijven.
heeft er iemand wat meer inspiratie als mij?
Wendy

wendy
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 409

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik15-2-2007 8:06:21

Hoi Wendy

Ik heb gewoon voor de dames een glazen bokaaltje met bruidsuikers in en bovenop een vilten hartje gelijmd met een mooi lintje erond en een bedankingskaartje eraan , Voor de heren heb ik ook een glazen potje met zo een speciale sluiting aan en deze vullen we dan met zelfgemaakte advokaat en dan ook weer een vilten hartje erop en een kaartje eraan .
Voor de kindjes ( zullen men bruidskindjes zijn en die blijven toch wel tot een uur of 10 heb aangezien men eigen dochtertje erbij is) die krijgen een beertje met snoepjes aan , ik ga wel een bandanake maken met onze naam en datum op en deze aan de beertjes hangen .
Achteraf krijgen ze ook nog een bedankingskaartje toegestuurd .

groetjes Kelly
29/09/07

Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik15-2-2007 9:14:20

Hallo Wendy,

ik heb op internet het volgende idee gevonden, wat wij dus ook gaan doen: we kopen bij de AVA een doosje voor doopsuiker, en steken ipv doopsuiker er 2 senseo pads in (of theezakjes), met een kaartje aan: "Kom snel nog eens op de koffie".
We vonden dat origineel, en het komt niet al te duur uit.

Groetjes
Anouk
21/04/2007

Evelien
5-4-2008
 Meld misbruik15-2-2007 10:35:33

Hoi Wendy,

Van waar ben je? In Lummen is er namelijk een winkeltje "de kaarskesprocessie" en zij hebben hele leuke bedankjes en de prijs valt er heel goed mee. Ze hebben een website: www.kaarskesprocessie.be , maar er staat niet veel op (enkel het adres).

groetjes Evelien

kim
26-4-2008
 Meld misbruik15-2-2007 11:22:37

Omdat ik echt hou van rozen gaan we iedereen een roos meegeven als bedankje, en daar hangen we dan een leuk bedankkaartje aan. Dus aan de uitgang staat een grote bos rozen (120-tal) en die kunnen ze dus meenemen als ze naar huis vertrekken. Ik vond dit wel een leuk idee, en is niet duur!

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik16-2-2007 18:58:53

Hoi Wendy,

wij houden een oud-keltische ceremonie waarbij we op het einde over een bezem stappen voor een vruchtbaar huwelijk. (jumping the broom). Ik ben nu kleine bezempjes aan het maken die we dan uitdelen met een kaartje eraan en lintjes die we ook in de ceremonie gebruiken.

Groetjes, Mara.

Paolo

Meld misbruik10-4-2007 20:16:45

hallo Wendy,

Wij hebben onze bedankjes gekocht bij Amarese.com (http://www.amarese.com ) - Omdat wij zelf niet zo creatief waren, hahaha..

Zij maken mooie, traditionele (italiaanse) bedankjes, maar wel voor een hele nederlandse (=betaalbare!) prijs.... hier waren wij in ieder geval heel blij mee, misschien jullie ook.

Groetjes!

Katrien

Meld misbruik22-7-2010 14:20:50

Hey Kim,

Ik vind jou idee met die roosjes heel leuk!!

Heb jij achteraf dan nog een bedankfoto of zo opgestuurd?
Of heb je het gehouden bij de roosjes? Zijn er dan geen mensen die hier aan voorbijlopen?

Groetjes,
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...