Terug naar overzicht
Hoi Wendy Ik heb gewoon voor de dames een glazen bokaaltje met bruidsuikers in en bovenop een vilten hartje gelijmd met een mooi lintje erond en een bedankingskaartje eraan , Voor de heren heb ik ook een glazen potje met zo een speciale sluiting aan en deze vullen we dan met zelfgemaakte advokaat en dan ook weer een vilten hartje erop en een kaartje eraan .Voor de kindjes ( zullen men bruidskindjes zijn en die blijven toch wel tot een uur of 10 heb aangezien men eigen dochtertje erbij is) die krijgen een beertje met snoepjes aan , ik ga wel een bandanake maken met onze naam en datum op en deze aan de beertjes hangen .Achteraf krijgen ze ook nog een bedankingskaartje toegestuurd .groetjes Kelly29/09/07
Hallo Wendy,ik heb op internet het volgende idee gevonden, wat wij dus ook gaan doen: we kopen bij de AVA een doosje voor doopsuiker, en steken ipv doopsuiker er 2 senseo pads in (of theezakjes), met een kaartje aan: "Kom snel nog eens op de koffie".We vonden dat origineel, en het komt niet al te duur uit.GroetjesAnouk21/04/2007
Hoi Wendy,Van waar ben je? In Lummen is er namelijk een winkeltje "de kaarskesprocessie" en zij hebben hele leuke bedankjes en de prijs valt er heel goed mee. Ze hebben een website: www.kaarskesprocessie.be , maar er staat niet veel op (enkel het adres). groetjes Evelien
Omdat ik echt hou van rozen gaan we iedereen een roos meegeven als bedankje, en daar hangen we dan een leuk bedankkaartje aan. Dus aan de uitgang staat een grote bos rozen (120-tal) en die kunnen ze dus meenemen als ze naar huis vertrekken. Ik vond dit wel een leuk idee, en is niet duur!
Hoi Wendy,wij houden een oud-keltische ceremonie waarbij we op het einde over een bezem stappen voor een vruchtbaar huwelijk. (jumping the broom). Ik ben nu kleine bezempjes aan het maken die we dan uitdelen met een kaartje eraan en lintjes die we ook in de ceremonie gebruiken.Groetjes, Mara.
hallo Wendy,Wij hebben onze bedankjes gekocht bij Amarese.com (http://www.amarese.com ) - Omdat wij zelf niet zo creatief waren, hahaha..Zij maken mooie, traditionele (italiaanse) bedankjes, maar wel voor een hele nederlandse (=betaalbare!) prijs.... hier waren wij in ieder geval heel blij mee, misschien jullie ook.Groetjes!
Hey Kim, Ik vind jou idee met die roosjes heel leuk!! Heb jij achteraf dan nog een bedankfoto of zo opgestuurd? Of heb je het gehouden bij de roosjes? Zijn er dan geen mensen die hier aan voorbijlopen? Groetjes, Katrien