Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zwanger..

  5-11-2016 8:44:07
Hallo iedereen,
Ik zou graag jullie mening hebben over het volgende. Ik heb gisteren ontdekt dat ik 4 weken zwanger ben en daar ben ik enorm blij om! Als alles goed gaat, zou de bevalling uitgerekend zijn voor 10 juli 2017. Onze trouw stond gepland voor 2 september 2017. Er ligt nog niets écht vast dus annuleren of uitstellen kan in principe nog. Ook mijn kleed wordt op maat gemaakt door een naaister (mijn meter) dus zij kan last minute het kleed nog wel aanpassen. Langs de ene kant wil ik de trouw gewoon laten doorgaan, omdat het dan extra speciaal is dat ons pasgeboren kindje er al bij kan zijn. Langs de andere kant ben ik bang voor alle drukte die ons te wachten staat. Aangezien we een tuinfeest geven, is uitstellen naar later op het jaar niet mogelijk, het zou dan ineens ten vroegste mei/juni 2018 worden. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik weet helemaal niet waaraan ik me moet verwachten en of dit te combineren valt met het plannen van een huwelijk.. Iemand die raad kan geven of hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt!

Elke
2-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1285


Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik6-11-2016 14:03:25

Hallo Elke,

Eerst en vooral een hele dikke proficiat met je zwangerschap J
Aangezien dat je zwanger bent tijdens de voorbereidingen van jullie
huwelijk is het voor jou nu héél belangrijk dat je je laat bijstaan en helpen
door mensen. Zorg ervoor dat er zoveel mogelijk stress weggenomen kan worden
voor je, want stress en een zwangerschap is echt geen goede combinatie. Hoe
belangrijk een huwelijk voor een persoon ook kan zijn, de zwangerschap en je
kindje zijn uiteraard belangrijker. Naar mijn gevoel moet het zeker goed te
doen zijn om jullie huwelijk te laten doorgaan, maar doe alles rustig aan en
luister heel zeker naar je lichaam.
Als je hulp nodig hebt mag je mij altijd contacteren hoor.

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
http://www.marrynique.be/
https://www.facebook.com/pages/Marrynique




Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik10-11-2016 9:30:03

Wij hebben onze kinderen steeds twee maanden na hun geboorte laten dopen en ik vond het regelen van een babyborrel al veel en ik heb gezien wat er op je afkomt indien je een trouw regelt.

Er hangt natuurlijk ook veel van je baby af. Wij hadden geen goede slapers dus vanaf dag 1 erg gebroken nachten. De dag van de babyborrel vond ik het al vermoeiend om naar de kapper te gaan, mij te laten opmaken ...

Natuurlijk moet jij doen waar jij je het beste bij voelt ... en misschien laten bijstaan door een professioneel iemand (hebben wij ook gedaan - een trouw regelen met een job en kids is moeilijk).

Ikzelf zou in zo'n geval mijn huwelijk een jaartje uitstellen.

groetjes



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...