Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat geven om te eten

  4-11-2016 14:38:31
Mijn vriend en ik trouwen op 30/12 om 12u in het stadhuis. We willen een klein en goedkoop feest geven max 35 man. Als we geen locatie meer vinden geven we het thuis. De gasten zijn enkel dichte vrienden en familie. Zouden broodjes en een dessertenbuffet voldoende zijn?

Thanks!

Jasmina
30-12-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 851


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik4-11-2016 18:13:47

Het hangt er vanaf wat je van je feest en je gasten verlangt. Wil je er een lange avond van maken, dan zul je voortdurend hun behoeften moeten bevredigen of ze entertainen.
Ze zullen inderdaad wel genoeg hebben aan broodjes en dessert. Eens die behoefte voldaan, kunnen ze nog wat napraten, maar daarna komt er waarschijnlijk een einde aan.



Elke
2-9-2017
 Meld misbruik6-11-2016 15:48:42

Hey Jasmina,

Geen idee of het iets voor jullie is, maar wij zouden als eten een kaastafel geven. Dat kan je heel feestelijk aankleden door ook charcuterieschotels te geven, veel fruit/noten/druiven erbij, verschillende soorten brood/confituren/azijnen/... Op die manier houden we het ook relatief goedkoop en hebben de mensen toch een feestelijk gevoel. Succes in elk geval!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...