Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie

  3-11-2016 20:27:15
Hey bruidjes, heb even een vraagje.
Ik zoek raad, men trouwkleed is bustiermodel maar ikzelf ben nogal (plat) van borst, had vroeger ne vollen decolete maar me 43 kilo te vermageren ist nogal magerkes gesteld. Nu is men vraag welke lingerie draag ik het beste? Dacht eerst aan strapless maximizer bh maar lees nu overal iets van ne torselet? Besta da ook in pushup of maximizer?
Hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes

fabienne
7-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1150


Faye
7-7-2017
 Meld misbruik5-11-2016 14:52:50

Hallo :-)

Ik ben ook gegaan voor een strapless maximizer hoor... Ben bij Hunkermuller geweest en ben daar erg goed geholpen geweest :-)



stefanie
13-8-2016
 Meld misbruik6-11-2016 0:15:32

Heb ik ook genomen bij Hunkemöller :)
in huidskleur omdat de bruidswinkel zei dat witte lingerie soms toch door kan schijnen onder een trouwkleed .



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik7-11-2016 20:29:23

Ik heb een torselet gekocht en ze hebben in de bruidswinkel er push up kussentjes ingenaaid.
Ik heb een torselet gekocht omdat ik een lage rug had en hierdoor ook alles wat ingesnoerd was. Het is maat 75a.

Je mag hem altijd overnemen als je wil want deze zijn best prijzig.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...