Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat na het feest?

  30-10-2016 15:27:30
Eens een vraagje voor diegene die al getrouwd zijn. Hoe gaan jullie na jullie trouwfeest naar huis?

Vicky
18-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1376


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik30-10-2016 22:45:24

Wij bleven slapen bij de feestzaal en vertrokken pas de volgende morgen naar huis. Vrienden van ons gingen na hun feest met de taxi naar huis.



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik31-10-2016 9:56:14

Ik ben daags voor ons huwelijk naar de feestzaal gereden met al onze spullen. Mijn getuige is met haar auto gevolgd. Spullen uitgeladen, auto daar laten staan en dan heeft mijn getuige mij terug naar huis gebracht.

Dag van het huwelijk hebben we onze 'feestauto gebruikt', dewelke de eigenaars op ons feest zijn komen ophalen. En dan konden wij met onze auto dus terug weg.




evelyn
4-11-2016
 Meld misbruik31-10-2016 10:04:07

Wij blijven overnachten in een b&b vlak bij de zaal, aangezien de zaal een eindje rijden is van onze woning. Donderdag zal mijn verloofde zijn auto hier zetten en komt mijn schoonvader hem daar halen. Na ons feest zetten mijn schoonouders ons daar gewoon af en kunnen we 's anderdaags met onze eigen auto naar huis rijden



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik31-10-2016 10:15:23

De partner van ons bruidsmeisje was BOB en heeft ons naar huis gebracht na het feest. Hij drinkt nooit als hij moet rijden en aangezien ze toch met eigen vervoer naar huis gingen was dit wel heel handig.



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik10-11-2016 9:31:38

Wij bleven ook slapen bij de Feestzaal en zijn 's ochtends op ons gemakje naar huis gereden.



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik19-11-2016 22:51:59

hoi, wij hadden dit geregeld met een taxi bedrijf,
Grtjes Sofie



Willy

 Meld misbruik12-12-2016 17:44:10

Dag Vicky,

Zal ik ons even voorstellen.
De Ras Exclusief Vervoer, misschien wel iets voor jullie,
- Keuze uit verschillende luxueuze wagens
- Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten
Benieuwd naar meer?
Neem gerust eens een kijkje op onze pagina of op
www.derasexclusief.be

PS. : wij verzorgen ook vervoer voor een veilige thuiskomst zo kunnen jullie
feesten zonder zorgen

Mvg,
Chantal


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...