Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strobalen

  29-10-2016 20:44:41
Hallo iedereen,
Wij trouwen in een mooie schuur en willen heel graag zithoekjes maken van strobalen. Heeft iemand van jullie deze toevallig liggen van zijn/haar eigen huwelijk die er nu niets meer mee is? Ook lenen voor een dagje zou goed zijn! Ons feest gaat door in Rijkevorsel. Groetjes!

Sofie
2-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1082


Shari

 Meld misbruik16-11-2016 14:48:18

Misschien kan je er huren?

Mag ik vragen of de schuur die jullie gaan gebruiken, in privégebruik is of verhuurd wordt?




Elke
2-9-2017
 Meld misbruik26-11-2016 12:02:34

Wij huren de schuur van iemand die er een privé bezit.



tinne

 Meld misbruik20-2-2017 22:07:07

hoi,

hoe was jullie feest?
wij hebben hetzelfde idee met de strobalen.
hebben jullie ze ergens geleend?

heb je geen fototje meer staan?

groetjes,



Elke
2-9-2017
 Meld misbruik2-3-2017 12:42:21

Hoi Tinne,

Zoals je ziet moet ons feest nog komen, nl. op 2/9/17. We gaan deze week horen bij een boer of we strobalen voor een dag mogen lenen.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...