Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

LibelleTV zoekt bijzondere aanzoeken!

  28-10-2016 10:23:26
De belangrijkste vraag en antwoord van jullie leven: ‘Wil je met me trouwen?’…. ‘JAAA’. Je kunt het bijzondere aanzoek nog als de dag van gisteren herinneren. Het geweldige moment na die adembenemende bungeejump, op het podium tijdens je favoriete concert of op een ander bijzonder moment voor jullie beide.

Voor de nieuwe serie ‘Mijn Aanzoek’ – in opdracht van Libelle TV – zijn wij op zoek naar stellen die voor de camera samen het verhaal willen vertellen over het moment van hun originele, grappige of ontroerende aanzoek.
Lijkt het jullie leuk om mee te doen en hebben jullie beeldmateriaal van het aanzoek?

Geef je dan snel op! Stuur een e-mail naar jennifer.bootsma@idtv.nl met de volgende gegevens:
• Jullie contactgegevens – naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres.

• Een korte samenvatting van jullie bijzondere verhaal. Wanneer was het aanzoek? Hoe ging de voorbereiding? Hoe verliep het aanzoek? Zijn jullie inmiddels al getrouwd?

• Een leuke foto van jullie samen en als het mogelijk is een foto of videofragment van het aanzoek (beeldmateriaal van het aanzoek zal in de video het verhaal ondersteunen).

Jennifer

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 828


Audrey
9-9-2017
 Meld misbruik9-11-2016 22:33:55

Nog steeds op zoek?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...