Terug naar overzicht
Hallo,Wij hadden als "ons" liedje van vóór we gingen trouwen. Het zal "Lost" van Anouk worden. GroetjesVerochrisenvero.bruiloftsite.nl
Hey,"into my arms" van Nick Cave.Maar blue moon of stan by me zijn ook wel favorieten van me.Groetjes, Mara
Hallo debbie,bij ons wordt het You are still the one van shania twain, omdat de woorden in het liedje helemaal van toepassing zijn op ons.Groetjes wendy
Until the end of the world (I will always love you) van Janez DetdGroetenSofie
Come away with me van Norah JohnesAnnelies09.06.07
hey wendy, bij ons is het ook your still the one van shania twain en om exact dezelfde reden als jullie.de volledig tekst past bij onze relatie en al wat we al doorstaan hebben.groetjes debbie 10-08-2007
Weet er iemand van jullie toevallig een goede website waar ik leuke openingsnummers kan vinden?
hey,ik denk dat je vooral op zoek moet gaan naar een liedje dat jullie beiden mooi vinden en waarvan de tekst voor beiden van jullie iets betekend.Wij dansen op het liedje 'somebody' van Depeche Mode. Moeilijk ritme, maar heel mooi en origineel omdat niemand zo een liedje zal verwachtengroetjesKristel
Hoi DebbieWij nemen "Come what may" van nicole kidman en Ewan mcgregor (uit film moulin rouge)Succes !Sarah15/09/2007
Wij hebben "when a man loves a woman" beetje cliché, maar voor ons een kippenvelnummer..
i belong to you van eros ramazotti en anastacia
Hallo,Wij kiezen voor You are van Dolly Parton.Groetjes,Mieke
HalloWij nemen "These are the days of our lives" van QueenSupermooi en we hebben er een mooie herinnering aanInge02/06/2007
Wij hebben Before you go to sleep van Roxette gekozen, een liedje met veel betekenis en herinneringen voor ons. Ik denk dat dat het belangrijkste is heGroetjes, Cat22/09/07