Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze mooie dag - 15 oktober 2016

  24-10-2016 13:48:16
De dag begon vrij regenachtig, maar zelfs dat vooruitzicht maakte me niet minder enthousiast. Om 6u ging de wekker al! We hebben nog gezellig samen geslapen. Samen met onze 3 kinderen hebben we ons dan snel gedoucht. Om 7u naar de bakker om onze broodjes & koffiekoeken af te halen. Om 7u30 werden ik en onze 2 dochters bij de kapper verwacht. Een vriend van ons filmde onze dag en die wachtte ons daar al op samen met de fotograaf. Na een half uurtje waren de dochters al klaar en konden zij doorschuiven naar de make-up. Els is speciaal naar de kapper gekomen om de meisjes daar al klaar te maken. Na nog een uurtje was ik ook klaar en konden we terug naar huis vertrekken. Mijn toekomstige is dan samen met de zoon naar onze buren vertrokken, zodat hij mij pas zag als ik volledig klaar was.

Het was een heerlijk ontspannen moment toen ik geschminkt werd. Daarna kon ik eindelijk mijn prachtige jurk aan doen! Hier heb ik echt zoveel complimenten over gekregen. Mijn man vond het zo perfect bij mij passen! Toen hij om 10u15 aan de deur belde werd ik toch wel een beetje zenuwachtig. Met een prachtig boeket stond hij daar! Dat beeld overtrof echt mijn grootste verwachtingen. Onze bloemist had ’s ochtends het boeket & corsages aan huis geleverd. De bloemstukjes voor de zaal werden door hen naar de zaal gebracht. We konden nog een klein uurtje gezellig met de ouders & getuigen een glaasje drinken. Om 11u10 zijn we dan naar het gemeentehuis vertrokken. Gelukkig was het gestopt met regenen zodat we toch met open kap hebben kunnen rijden. Als vervoer hadden we gewoon onze eigen Volkswagen Beetle gebruikt, die mijn man zelf bestuurde.

In het gemeentehuis was het echt een heel mooie dienst. De oudste dochter las een tekstje voor en de andere 2 brachten de ringen. Ook de tesksten die de ambtenaar las waren heel erg mooi. Aangezien we de laatste van die dag waren mochten we zo lang we wilden met de mensen praten. Dat was weer een heerlijk ontspannen moment.

Voor de broodjeslunch zijn we weer met de ouders & getuigen naar ons thuis getrokken. Na een uurtje daar zijn wij dan met de kinderen voor de fotoshoot vertrokken. Tijdens deze shoot kwam de zon tevoorschijn en hadden we stralend blauwe lucht. Over onze fotograaf niets dan lof. Hij maakte onze dag zo ontspannen! Het is nu natuurlijk nog even afwachten of de foto’s mooi gelukt zijn, maar daar heb ik het volste vertrouwen in.

Na de fotoshoot vertrokken we dan richting onze feestlocatie: de Jachthoorn te Kontich. Ook hier, niets dan lof. Er zijn bijna geen woorden om deze locatie te beschrijven. Super leuke & vriendelijke bediening, enorm lekker & uitgebreide keuze aan eten, niks is hen te veel! We hadden vrij veel decoratie bij en ze hebben zonder vragen meegeholpen om alles op leuke plaatsen te zetten.

Voor onze openingsdans hadden we een dansje ingeoefend. Ikzelf dans al heel mijn leven en mijn man wou dit heel graag speciaal maken voor ons. We hadden dit voor iedereen verzwegen, dus de verrassing was groot. Iedereen was zo ontroerd! In onze ringen hebben we in plaats van onze namen & datum een zin uit onze openingsdans laten zetten (ik het eerste deel en bij mijn man het vervolg). Ook dat vond iedereen heel mooi. Na onze openingsdans is het dansfeest los gebarsten en stond er constant volk te shaken!!

Als ik terug denk aan onze dag komt er maar 1 woord: heerlijk! Ik zou echt niets anders doen! Nu aftellen naar onze huwelijksreis, zondag vertrekken we!

Ook al is de dag vrij druk, we hebben nooit het gevoel gehad dat we ons moesten haasten. Aangezien we zelf met de auto reden, hadden we regelmatig een momentje met ons tweetjes en dat was echt wel heel fijn. Ik zou iedereen aanraden om af en toe even een momentje te nemen!

Aan alle koppels, geniet van jullie dag. Er komen misschien obstakels op jullie weg (hebben wij zeker ook gehad), maar maak er gewoon het beste van. Geniet met volle teugen!!

Bruidskleed: Victoria’s Bruidsmode, Neerpelt (super fijne dame, prachtige kleedjes aan fijne prijzen).
Kostuum bruidegom: Wellens, Herentals (ook hier super fijn personeel, echt heel aangename dag!).
Bruidsmeisjes: P&C, Antwerpen
Bruidsjongen: Zara, Mechelen
Ringen: Robbzilla, Antwerpen
Schoenen: Torfs
Bloemen: ’T Kranske, Sint-Katelijne-Waver (echt prachtig bruidsboeket!).
Kapper: Sanké, Sint-Katelijne-Waver
Fotograaf: Geoffrey, www.fotospecial.net
Make-up: Els Van der Zeypen
Locatie: De Jachthoorn, Kontich
DJ: Bart Oudermans (via De Jachthoorn)

Vicky
15-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 2497

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info