Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij kindjes

  22-10-2016 9:40:24
Hoi allemaal,

Onze trouw is nog ver weg. Maar toch zijn we al volop bezig met plannen en rondkijken en horen.
Ik heb 3 kindjes, een dochter die op onze trouw 10 jaar zal zijn, een dochter die dan 3 jaar zal zijn en een zoontje dat dan 2 jaar zal zijn.
Ik wil mijn kindjes graag kledij aan geven dat ze nadien ook nog kunnen dragen, maar zou graag de dochters een beetje of zelfs helemaal hetzelfde aangeven. En de zoon iets dat er een beetje bij past.
Waar kan ik zulke dingen vinden? Of kennen jullie iemand die kledij op maat kan maken voor een schappelijke prijs?
We willen het ook niet te duur maken en zoals ik al zei ze moeten het nadien ook nog kunnen dragen maar het mag toch feestelijk zijn.

Vicky
18-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 963


stefanie
13-8-2016
 Meld misbruik22-10-2016 23:53:41

Waarom ga je niet eens kijken bij de communiekleding van jbc ?
Heb ik prachtig kleedje met vestje gekocht voor mijn bruidskindje
Ze kon het erna ook nog dragen om naar school te gaan

Groetjes



Els
20-8-2016
 Meld misbruik24-10-2016 6:30:53

Wij zijn 2 maanden geleden gehuwd en hebben ook 3 kindjes
Ik wou onze 3 jongens van 8, 6 en 4 jaar ook alle 3 hetzelfde en toch niet ''hetzelfde'' kleden, als je begrijpt wat ik bedoel. En ik wou ook graag dat ze het nadien nog konden aandoen
Ze droegen dus alle 3 een beige bermuda van Zara, en ieder droeg een ander kleur hemdje van 4 funky flavours (Nederlands retro merk).
Hun jongens en meisjeslijn kan je ook perfect op elkaar afstemmen...
Onze jongste droeg een groen met geel-tinten hemdje, de middelste een rood-oranje met donkerblauw tinten hemdje en de oudste een lichtblauw met donkerblauw tinten hemdje Bijpassend hadden ze dan fel groene, rode en blauwe sneakers van Superga aan.
Ze pasten perfect bij elkaar en toch droegen ze niet exact hetzelfde en ...ze hebben er nog lang plezier van.
Ik heb superleuke en toffe reacties gekregen op mijn 3 kleurrijke knappe bruidsjonkers


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...