Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tussentijds gesprek, afwerking thema, top samenwerking

  16-10-2016 23:26:25
Succesverhaaltje: Wij hadden vandaag nog een afspraak met onze fotograaf die tevens ook onze video zal maken. We voelen ons vandaag super goed, we zijn er buiten gekomen met zoveel ideetjes, dingen die we kunnen doen om onze dag echt persoonlijk te maken. Het is echt de max dat mensen zo meedenkend kunnen zijn. Dat mochten we nog niet eerder ervaren. We hebben ons thema van onze dag samen uitgewerkt met Nele van emofragma, ze heeft ons geholpen met leveranciers zoeken voor allerlei andere dingen en goede tips gegeven voor onze dagindeling, decoratie, sfeermakers. We zijn zo blij dat we dit graag met jullie delen! Een echte aanrader dus om mee samen te werken als jullie iets apart willen. Ze heeft alle tijd gestoken in onze trouw! Een weddingplanner is dus ook bij deze overbodig geweest.
We zoeken wel nog steeds een apart gastenboek in boho stijl! Daar werken we nog aan. Iemand een tof idee om uit te werken? En een tof bedankje? Laat maar komen.

Robin
22-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1109


Sarah
6-10-2018
 Meld misbruik17-10-2016 18:09:09

Wij maken bedankjes met dunne berkenschijven. We gaan met een brandmerk elke schijf markeren en mooi verpakken.

Dat past misschien wel.
Een gastenboek gaan we niet doen, maar we laten een houten bank maken voor in de tuin en daarop kan dan iedereen schrijven. Om in dat thema wat verder te werken.
Trouwens, goede smaak voor foto en video!!
Iemand nog goede tips voor een weddingplanner? Want dat willen we toch wel overwegen.



Glen

 Meld misbruik18-10-2016 14:25:19

Hey

dag sarah , wij als beginnend weddingplanner hanteren voorlopig 30% korting op onze algemene prijzen .

voor meer info stuur je maar een mailtje naar info@ifixevent.be

of op onze website : www.ifixevent.be



veronique
1-10-2016
 Meld misbruik18-10-2016 19:25:02

Wij waren heel tevreden met Michele Vanherle als Weddingplanner. Ze was het gouden randje op onze huwelijksdag en tijdens de gehele voorbereiding. Ik had haar niet willen missen!
Grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...