Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mannelijke getuige vs. vrijgezellenfeest

  12-10-2016 14:46:35
Hallo,

Ik heb 2 getuigen gevraagd, namelijk een vriendin en een vriend. Ik wil hen graag dicht bij ons op onze huwelijksdag.

Nu weet ik niet goed wat ik daarmee aan moet voor het vrijgezellenfeest?
De vrouw van de vriend die getuige gaat zijn, zei al direct "jeeej dan mag ik naar het vrijgezellenfeest". Maar eigenlijk wil ik mijn getuige erbij maar dan moet ik haar weigeren en is hij de enige man tussen vrouwen? Of zou ik hen beide vragen maar dan is er een koppel op de vrijgezelle?

Hebben jullie hier ervaring mee? Hoe hebben jullie dit aangepakt met mannelijke getuigen als vrouw?

Alvast bedankt voor de raad!

Annelies
6-5-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 894


evelyn
4-11-2016
 Meld misbruik13-10-2016 2:19:37

Ik heb ook 2 getuigen. Nl. Mijn broer en mijn beste vriendin. Mijn vriendin heeft mijn vrijgezellen geregeld. Mijn broer heeft geholpen bij de vrijgezellen van mijn verloofde en is daar mee gegaan. Hij was dus niet aanwezig bij mijn vrijgezellen, maar zijn vriendin wel.
Hangt er misschien wel een beetje van af hoe die vriend er tegenover staat. Maar mijn broer zou alleszins nooit zijn meegegaan met al die vrouwen :) maar hij zal dan ook niet moeilijk doen dat hij niet mee mocht. Hij kon zich beter amuseren met de mannen en dat heeft hij gedaan



Peter

 Meld misbruik13-10-2016 8:51:27

Als het de bedoeling is om een ladys only avond te organiseren, dan moet je dat uitdrukkelijk zeggen. Is er voor de bruidegom ook een boys only avond, dan kan die vriend daar naar toe?

Niet 'willen' begrijpen is pech dan maar. Wie iets organiseert bepaalt de regels. Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...