Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwfeest zonder dansfeest... tips?

  11-10-2016 10:00:54
Hoi,
Iemand ervaring met een trouwfeest zonder dansfeest? Ons klein aantal gasten
(+/- 40) zijn niet meteen degenen die de dansvloer zullen optrekken. Dus zou ik het eerder houden bij achtergrondmuziek maar iets luider dan normaal... Iemand tips om deze avond nog wat op te leuken?

Groetjes,
Els

Els
15-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1045


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik11-10-2016 11:12:40

Je gaat uiteindelijk een keuze moeten maken. Of wel wordt er gepraat met stille achtergrondmuziek of wel gedanst. Wordt het achtergrondmuziek mag die zeker niet "luider", want de kans bestaat dan dat men (je gasten dus) vragen om het wat stiller te houden. (zijn zo wat mijn ervaringen met deze toestanden).
Wij zelf projecteren in soortgelijke situaties videoclips als animatie (recente of van vroeger) Mvg.



Peter

 Meld misbruik11-10-2016 14:37:32

Oude volksspelen huren?

Hou er rekening mee dat het restaurant waar je het zaaltje huurt ook niet graag open houdt als ze geen drank verkopen. Bij dansfeesten drinken de gasten veel meer, dan bij zuiver tafelen.



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik23-10-2016 20:13:07

Je hebt toch betaald voor de huur? Tja er zal minder gedronken worden misschien maar ik vind persoonlijk dat je daar niet moet naar kijken, als die mensen toch niet dansen en je geeft wél een dansfeest dan blijven die toch ook zitten zonder veel te drinken. Enfin, dat is mijn mening... Mss een liveband? Wat muzikanten? Zodat er toch een sfeertje ontstaat en wie weet wordt er toch nog een beetje gedanst☺️


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...