Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer naar kerk 300 meter

  2-10-2016 14:58:58
Hey,
Wij wonen 300 m van de kerk waar we gaan trouwen.
Als het aan ons ligt zouden we te voet gaan maarja dat vinden de ouders niet goed genoeg.
Dus zoeken we iets om naar de kerk te gaan, de vraag is wat?
Om 400€ te of meer te geven aan ceremoniewagens vind ik te zot..
Iemand originele ideeën?

Sophie
14-4-2017
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1107


elke
8-4-2017
 Meld misbruik2-10-2016 22:32:25

Vraag bij een plaatselijke boer een huifkar ofzo? Kost niet zo veel denk ik



Sophie
14-4-2017
 Meld misbruik3-10-2016 13:02:16

Wel mijn ouders willen liever paard en koets maar uiteindelijk hebben die mensen meer werk met de voorbereiding van de paarden koets en zichzelf klaar te maken en dat die paarden dan maar 20 stappen moeten zetten :p
Ik kan idd wel hier ergens een boer zoeken met paard en huifkar, daar word er niet zoveel tralala aan gegeven en tis even leuk.



Veronique
25-6-2016
 Meld misbruik4-10-2016 2:21:21

Wij hebben in de familie gezocht naar een leuke auto, ook wij wonen zeer dicht bij het gemeentehuis. Uiteindelijk zijn we bij een nicht van mijn man uitgekomen die een kei schattig rood mini coopertje had. En nadien zijn we te voet terug naar huis gegaan om daar onze auto op te pikken en zo naar de fotolocatie te rijden. Het vervoer heeft ons dus niets gekost :-)



anders

 Meld misbruik7-10-2016 13:56:54




Not
9-9-2017
 Meld misbruik2-11-2016 16:47:49

Wij gaan een geitje (2CV'tje) gebruiken van een vriend. Misschien iemand in jullie familie of vriendenkring die een toffe wagen of oldtimer heeft?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...