Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Emoties

  29-9-2016 11:57:02
Met nog 15 dagen op de teller zit ik me constant af te vragen hoe ik mijn emoties onder controle ga kunnen houden op onze trouwdag.

Er is de voorbije maanden veel gebeurd in ons leven op privé-gebied, en ik weet nu al dat al die emoties de revue gaan passeren die dag. We mogen van geluk spreken dat die dag er eindelijk zal komen, en onze liefde voor elkaar is in die maanden alleen maar gegroeid.

Ik ben op zich al een heel emotionele vrouw, en de traantjes vloeien snel bij mij (zowel van geluk als verdriet).

Vorige zaterdag zeker drie keer in tranen uitgebarsten op mijn vrijgezellenfeestje, ik krijg het moeilijk als ik naar liefdesliedjes luister, en m'n kaken worden al helemaal nat bij het horen van onze openingsdans of het liedje waar ik met mijn papa op wil dansen.

M'n nabije omgeving heeft me al rijkelijk voorzien van zakdoeken :-p
En m'n verloofde vraagt zich luidop af op welke momenten ik allemaal kan beginnen huilen (en geloof me, dat zijn er veel!!!)

Zaten jullie hiermee in? Werd het uiteindelijk een dag met veel tranen (van geluk), of verliep alles ondanks alle verwachtingen zonder huilen??
Werden jullie nog emotioneler naarmate de dag dichterbij kwam??


Libertyke
15-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1012


Melissa
15-10-2016
 Meld misbruik5-10-2016 22:23:02

Dag Liberty, ik trouw ook op 15 oktober! Spannend he! Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, ik ben ook een emotioneel type.. Ik hoop echt dat het zal meevallen. Want als ik er nu aan denk dan komen de tranen soms al...
Veel plezier op jouw mooiste dag!



Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik6-10-2016 14:40:18

Hey Melissa!

Oh, leuk, mijn tweelingsbruidje :-)
Het wordt allemaal héél erg spannend nu! De dag mag nu toch wel beginnen komen, hahahaha

Ik zal eens aan je denken die dag ;-) Wetende dat ik niet de enige huilende bruid zal zijn die dag, hahahhaaaaaaa :D

Voor jou ook hééééél veel plezier de 15de en hoop dat ik nadien kan lezen over jullie mooie dag !!! En fingers crossed voor mooi weer!




Melissa
15-10-2016
 Meld misbruik6-10-2016 22:14:49

Jep, we duimen voor droog weer! Geniet van jullie dag en denk eraan, het is mooi dat we onze emoties kunnen tonen! Dat is niet altijd vanzelfsprekend :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...