Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

9/9/2016 onze droomdag, een verslag

  26-9-2016 11:39:43
Dag bruidjes en bruidegommen,

Ondertussen zijn we een dikke 2 weken getrouwd! Wij zitten nog op een roze wolk na een geweldige dag. Hierbij een verslagje van onze dag:

Donderdag hebben we samen de laatste voorbereidingen gedaan ( voorbereiding aankleding oprit, nog wat gerief afzetten aan de feestzaal, etc) Het was nog een drukke dag. 'S avonds is Koen gaan slapen bij zijn ouders. Ik ben samen met onze 2 meisjes thuis gebleven. Een vriendin is nog langs gekomen om samen onze eetkamer klaar te zetten voor het ontvangst devolgende morgen. Ik heb dan rustig nog alles klaar gelegd en ben tegen half 12 gaan slapen.
Mijn oudste dochter vond het om 4u al tijd om op te staan, gelukkige heb ik ze nog een beetje in bed kunnen houden. Ondanks dat ik makkelijk in slaap was geraakt, lukte dat om 5u toch niet meer zo gemakkelijk.
Om 6u15 liep de wekker af want om 6u30 stond de visagiste er al. Ze zou alle dames van de suite voorzien van Make-up dus het zou een drukke ochtend worden. Het was al een stralende dag en de zo'n stond al volop te blinken. Het weer zou fantastisch zijn. Niet te warm, gewoon perfect!
Ik heb me rond 7u rustig teruggetrokken om een douche te nemen.
Om 8u was onze kapster er. Zij heeft het haar van mijn dochters en van mezelf gedaan.
We hadden minisandwiches en koffiekoekjes voorzien voor iedereen. Dus het was een gezellige boel. Ook de videograaf en fotograaf waren ondertussen gearriveerd.
De mannen van de suite zouden zich omkleden bij vrienden en dan gezamenlijk afzakken naar ons thuis. Rond 9u30 hadden al de vrouwen hun kleed aan, zodat het mijn beurt was.
Toen ik hoorde dat ook mijn man aangekomen was met de ceremoniebus kreeg ik een eerste stressmomentje.
Eerst gingen dan mijn meisjes naar beneden en dan vervolgens ik... Wat een mooi moment! Hij vond me prachtig (vooraf twijfel je daaraan... Maar zeg nu eerlijk welke man zou de vrouw van zijn dromen niet mooi vinden als ze zo uitgedost is 😉)
We hebben dan met de volledige suite nog wat gegeten en een glaasje gedronken zodat we om 10u45 naar het gemeentehuis konden vertrekken. Gezien het een vrijdag was hadden we daar niet zoveel mensen verwachten. Maar ze waren toch talrijk opgekomen. Voor ons was dit eerder een administratieve afhandeling. Ons echte moment zou later die dag nog komen tijdens de ceremonie.
Na het gmeentehuis hebben we de aanwezige gasten nog een glaasje aangeboden op het gemeenteplein. Dit was ook super gezellig en zo konden we rustig de aanwezige gasten bedanken.
Van daaruit ging het dan richting onze feestlocatie, nl hof ten laere in Schelle. Wow ik blijf het een geweldige locatie vinden. De cateraar had ook voor een verzorgde aankleding gezorgd, helemaal in onze stijl.
We hebben daar een uitgebreide lunch gehad met de suite. Zeer lekker eten!
We hebben dan wat tijd genomen om foto's te trekken van ones tweetjes, met onze kindjes en met de suite. Hof ten laere is zeker geschikt om ook gewoon daar foto's te nemen. We moesten ons zelfs niet verplaatsen. We zijn nog heel even naar de veerboot geweest om daar ook nog enkele foto's te nemen omdat we hiervoor nog tijd hadden.
Om 17u was de visagiste er terug om mijn make-up bij te werken, maar die zat eigenlijk nog perfect.
De eerste gasten begonnen toe te stromen om 17u30. Normaal zou onze ceremonie starten om 18u maar doordat er super veel file was, waren heel wat gasten een beetje later. We hebben de start dan even uitgesteld.
De ceremonie... Ons hoogtepunt van de dag! We hadden Lieke Biesemans van Stories by Mabel gevraagd als ceremoniespreekster! Wow wat is dat een geweldige dame! Het leek alsof ze ons al jaren kende. 1,5u luisteren naar verhalen... Op een ontspannen manier. Het was geweldig! Ik kan haar aan iedereen aanraden. Wij voelden ons perfect op ons gemak bij haar (terwijl mijn man liever toch niet teveel in de belangstelling staat, had hij het op dat moment geen probleem mee).
Na de ceremonie kreeg iedereen nog een glaasje en waren er wat hapjes.
Rond 20u hebben we dan de buffetten geopend. We kozen voor een walking dinner met frietjes, pasta met verschillende sauzen, oosterse gerechtjes met oa sushi en hamburgers. Volgens wat ik heb gehoord was dit allemaal super lekker (ik was veel te druk bezig om er zelf veel te proeven) en werd het ook heel stijlvol gepresenteerd.
Later volgende ook nog een dessertenbuffet dat ook in de smaak viel.

Om 22u was er dan eerst onze openingsdans om vervolgens de boel in gang te blazen met een concert van The kings of pop! Man die waren geweldig! Zo'n ambiance! Wij hebben er super van genoten. Ook onze dj was super. Jammer dat er even een (onvoorzien) gat van enkele minuten was tussen het optreden en de overname van de dj. Dat heeft de sfeer wel even gebroken. Maar daarna stond de dansvloer toch weer terug heel lang vol!
Om 3u vonden we dat het voldoende was geweest en hebben we zelf besloten om er een einde aan te maken. Zo waren we niet te moe en konden we nog van iedereen afscheid nemen.

Het was een prachtige dag en we wachten nu vol ongeduld op het resultaat van de videograaf en fotograaf!

Nog even onze partners op een rijtje:
Kleed: tandeo van Pronovias - gekocht bij Cermo concept in Zoersel.... Zij hebben super veel geduld met mij gehad. Ben maar liefst 3 keer van kleed gewisseld en dit was nooit een probleem voor hun. Uiteindelijk was mijn kleed een schot in de roos! Ik voelde me echt een prinses voor 1 dag.
Kleding bruidskindjes: humpiedump in Spijkenisse... Ook een aanrader en niet duur.
Pak bruidegom: Strellson
Kleding suite kwam van bij Jagre in Deurne en La Tiara in Antwerpen. Iedereen was tevreden.

Feestlocatie: hof ten laere: Wow
Locatie is enkel te boeken via enkele cateraars. Wij kozen voor catering.com. Frederic Tombeur kent zijn vak! Alles was piekfijn verzorgd. Ze zijn onopvallend aanwezig en leiden alles in goede banen!

Videograaf: David van Click-xmedia: stelde ons steeds gerust en probeerde zo onopvallend mogelijk te zijn. Van zodra het resultaat beschikbaar is, zal ik dit ook posten.
Fotografie: greta van Looveren: een kennis... We zijn benieuwd voor het resultaat maar op de dag zelf niks dan lof voor haar. Ze ging helemaal mee op in het verhaal en was heel attent aanwezig!

Ceremonie: Lieke Biesemans van stories by Mabel.... Wow in 1 woord fantastisch! Wat een topmadam! Ik kan haar aan iedereen aanraden!

Ceremonievervoer: wij huurden een bus bij het bruidsparadijs in Merksem. Normaal zouden we hier met 25 moeten in kunnen, maar dit bleek toch heel krap, enkele mensen moesten recht staan. Bus was redelijk verouderd, ik ben blij dat we toch niet zo heel ver moesten rijden. Service was wel ok en chauffeur was zeer stipt en attent. Persoonlijk vond ik het heel duur voor wat het was.

Bloemen: van Uytsel in Kontich... Ik had mijn boeket zelf gaan kiezen... 2 dagen voor de trouw belden ze me echter op dat hetgeen ik beschreven had dat ze dat toch een beetje raar vonden. Of ik niet kon langskomen om het nog even te bekijken met de persoon die het effectief zou maken. Ik was eigenlijk heel blij dat ze mij belden dan gewoon iets te maken. Die dame kende echt haar vak... Gezien ons thema paars was, heb ik dus de dag voor ons huwelijk nog mijn boeket gewijzigd naar paarse calla lelies (normaal ging het een combinatie van wit en paars worden). De bloemen waren prachtig! Ik was er super blij mee!

Make up: Axelle van Masscure... Hele correcte dame die je omtovert tot een prinses!
Kapster aan huis: Ann Caslo... Gaf ons het perfecte kapsel. Ik was helemaal op mijn gemak bij haar!

Als iemand nog verdere vragen heeft... Laat gerust weten!

Geniet van jullie dag! Het si en blijft een cliché maar het is zoooo voorbij!

Groetjes
Leen

Leen
9-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 2227


Sofie
2-6-2018
 Meld misbruik16-2-2017 9:17:15

Dag Leen,

Wij hebben veel interesse in hof ten laere. Zou je het eventueel zien zitten om eens wat foto's van jullie avondfeest door te geven? Rond welke prijs zaten jullie qua catering ongeveer?

Alvast bedankt!



Evelien
2-3-2018
 Meld misbruik2-1-2018 23:16:40

Dag Leen
Wat een leuk verslag van jullie speciale dag! Zo fijn om te lezen dat je er zo van genoten hebt. Dat wil ik ook :-) Ik ben enorm geïnteresseerd in jullie ceremonie. Jullie werkten samen met Stories by Mabel. Heb je daar toevallig een tekst van? Of heeft ze enkel verteld en heb je dus enkel de herinnering aan de ceremonie? Ik hoor het graag, Groetjes x E


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info