Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een mindere kant van het verhaal

  25-9-2016 0:05:04
Hey medebruidjes

Nog 6 dagen en het is zover, dan is het onze grote dag. Nu hebben we vandaag superslecht nieuws gekregen 😔 mijn stiefvader is opgenomen op intensieve zorge doordat hij zware COPD heeft. Binnen 6 dagen trouwen we en het enige dat hij zegt is dat hij mijn trouw wilt meemaken voor hij sterft. Dit doet ontzettend veel pijn en ik vroeg me af of we hoer iets aan kunnen doen en of we met bepaalde dingen kunnen rekening houden zodat hij me toch even in men jurk kan zien. Want dat is hetgene dat hij zo graag zou willen zien!

Kunnen jullie me helpen?

Mvg Kim

Kim
1-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1262


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik25-9-2016 10:11:23

Hey Kim,
Wat vreselijk, en ook zo vlak voor jullie trouw... Ik weet niet wat je zou kunnen doen, eventueel voor alles begint nog snel langs het ziekenhuis gaan in jullie trouwoutfit? Heb dit ook al gehoord dat mensen dit doen voor bv grootouders in een rusthuis die niet meer kunnen komen... Of misschien hem laten de dingen mee volgen door af en toe te skypen, of door iemand te vragen om gedurende de hele dag fotootjes en filmpjes naar hem door te sturen?

Ik neem aan dat hij niet meer in staat is om toch te komen of een deel van de dag? Als hij dat toch zou kunnen, zou ik al zeker zorgen dat hij dit in een rolstoel kan doen bv en zorgen dat er zeker iemand is die zich alleen maar bezighoudt met zijn comfort en begeleiding.

Groetjes en veel sterkte,
Sofie



krulleke
24-5-2017
 Meld misbruik27-9-2016 12:35:32

Ik zou ook voor de plechtigheid eens bij hem langsgaan. Zo kan hij ook nog zijn zegen geven! (Al weet je dat hij dat nu ook al doet.)
Veel sterkte!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...