Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze droomdag - 10 september 2016

  24-9-2016 11:03:03
Beste bruidjes,

Vandaag ben ik exact 2 weken getrouwd en ik geniet nog altijd na van onze droomdag.

De avond voor de grote dag zijn we samen met mijn ouders, grootouders, broer en schoonzus en beste vriendin gaan eten. Mijn familie bleef in Ekeren overnachten omdat ik afkomstig ben van West-Vlaanderen en zo moesten ze de ochtend van de trouw niet zo vroeg opstaan. Mijn man en ik sliepen niet apart. Toen we thuiskwamen hebben we nog gedoucht, ik moest van mijn haren wassen en drogen op vraag van mijn kapster en nog eens dubbelchecken of alles klaarlag. Uiteindelijk was het al 23u30 tegen we konden gaan slapen. Om 5u30 ging de wekker af, maar ik om 4u was ik klaarwakker. De dag kon niet rap genoeg beginnen voor mij ☺️

Om 5u30 opgestaan en heb ik samen met mijn toen nog niet man nog genoten van een koffie samen. Dit moment was echt zalig, zo nog even samen zijn voor de drukte zou beginnen. Om 6u30 waren mijn mama en kapster/visagiste (een vriendin van mijn mama) hier en is ze meteen aan mijn haar beginnen indraaien. Mama lag nog wat in de zetel. Er was hier een heel ontspannen sfeer, de tv stond op en ik was volop aan het genieten. Om 7u ging mijn man naar de kapper koffiekoeken halen en konden we ontbijten.

Rond 8u was de fotografe hier, een gezamelijke kennis van ons. Ze is meteen beginnen met foto's nemen en was verbaasd hoe rustig het er hier aan toe ging. Rond 8u30 is mijn man zich dan gaan afzonderen in onze slaapkamer en heeft hij zich klaargemaakt, ik ging hem niet meer terugzien tot het moment dat hij terug thuis stond met het bruidsboeket. Tegen 9u was ik dan klaar en rond 9u30 begonnen de eerste gasten bij ons thuis aan te komen.
Rond 9u45 was er dan een spannend moment mijn man stond bij ons thuis met het bruidsboeket. Toen ben ik de voordeur gaan open doen en zagen we elkaar helemaal terug, was een emotioneel moment. Wat was hij knap en wat een prachtig bruidsboeket had hij (Myosotis in Edegem).
Om 10u30 zijn wij dan te voet in stoet met onze daggasten naar het stadhuis van Mortsel getrokken (is maar 800 meter), was een heel tof moment. Eenmaal aan het stadhuis aangekomen stond daar een zee van volk speciaal voor ons. Het was al goed warm en heel gezellig. De huwelijken hadden wat vertraging omdat het er veel waren, maar dat deerde niet zo konden wij alle gasten begroeten. Toen het moment aankwam dat wij het stadhuis binnen mochten kreeg ik mijn eerste stresske ( ik was al heel de ochtend de rust zelf). De dienst in het stadhuis was heel mooi en emotioneel (daar kwamen de eerste tranen). Na de dienst in het stadhuis kregen we een glaasje prosecco aangeboden van de stad Mortsel. Nadien stond iedereen in een haag de applaudisseren toen we buiten kwamen. Meteen daarna zijn wij foto's gaan nemen in het Fort 4 van Mortsel, kan al niet wachten op het resultaat. Na 45 minuten gingen wij terug naar ons thuis waar ondertussen een mini-tuinfeestje aan de gang was met cava en verrassingsbrood. Alles ging er heel gemoedelijk aan toe.

Rond 14u30 vertrokken wij dan naar Antwerpen voor onze ceremonie, in goede banen geleid door het Huis van de Mens. Wat hebben wij en onze gasten hier van genoten. Daar hebben wij onze zelfgeschreven geloften uitgesproken en ringen uitgewisseld en was er nog een emotionele verrassing door mijn ouders en broer die een nummer van mijn favoriete band Muse brachten, was echt prachtig. Nadien volgde er in de tuin terug een receptie. Wat was het prachtig weer! Rond 16u vertrokken mijn man en ik al richting de feestzaal in Ekeren zodat wij zeker op tijd aanwezig waren tegen de eerste gasten kwamen. Wat een zalige receptie. We hadden van mijn getuige een prachtig kado gekregen, een gitarist die voor een hele leuke sfeer zorgde.
Om 19u30 gingen de gasten dan aan tafel voor het begin van de BBQ. Wat een applaus toen wij de zaal binnen kwamen!
De BBQ was super lekker alsook de bruidstaart en dessertbuffet. En wat een topbediening! Ze kwamen rond met wijn à volonté. Feestzaal/Brasserie 't Kwadraat in Ekeren is zeker een aanrader!

Na het dessertbuffet was het tijd voor de openingsdans (Alicia Fredenham - Funny Valentine) en begon een super dansfeest. Ik ben amper van de dansvloer afgeweest. Onze DJ was Thierry Heldenbergh van TrouwfuifDJ, een absolute aanrader!!

Om 4u30 lagen wij moe maar voldaan van een prachtige dag in ons bed.

Bruidjes, geniet van jullie dag want hij vliegt voorbij!

Kimberly
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1850


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik26-9-2016 10:29:13

Klinkt superfijn, en altijd zalig als je chance hebt met het weer! geniet nog maar lang na :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info