Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PLANNING

  23-9-2016 10:40:42
Wij zijn volop onze planning aan het maken van D-day maar ik zit met een klein probleempje. Wij ontvangen de familie rond 10 u bij ons thuis en voorzien dan broodjes en koffiekoeken maar volgens onze planning is er pas rond 15 a 15.30 tijd voor de receptie en dus tijd om opnieuw een hapje te eten.
Wij denken er eventueel aan om tijdens de duur dat wij met onze oldtimer onderweg zijn en foto's gaan maken , onze gasten reeds iets aan te bieden. Iemand een idee ? Een volledige lunch is geen optie omdat we ons budget niet nog meer willen belasten. Iemand ervaring met een foodtruck of picknick? Ideeën zijn méér dan welkom !!!

Karin
20-5-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1235


stefanie
13-8-2016
 Meld misbruik23-9-2016 12:23:46

Wij hadden kleine broodjes en taart voorzien in een nabijgelegen restaurantje



Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik23-9-2016 12:51:28

Wij spreken met de gasten 's morgens af bij ons thuis om samen naar stadhuis te gaan en foto's te nemen en na stadhuis hebben wij thuis zelfbereide broodjes voor zien..



Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik23-9-2016 17:38:22

Voor hoeveel personen wil je eten voorzien?
Ik dacht anders aan soep en wat stokbrood erbij... Dat kan je gemakkelijk zelf maken en is niet duur!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...