Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met deze feestzalen regio Hasselt en Genk? + Weinig gasten op de dansvloer, wat nu?

  20-9-2016 13:38:14
Hoi allemaal,
Wij willen volgende zomer trouwen, maar de datum die we willen is al bezet bij de zalen die ik gemaild heb: Dennenhof Genk, Kokima Kortessem, Baenwinning Genk, Barrier Houthalen, Waterhoek Geetbets. Maar we gaan natuurlijk wel een kijkje nemen en dan een andere datum kiezen.
Iemand ervaring met deze feestzalen? Of nog andere in die regio?
Nu nog iets: ik vrees dat er maar heel weinig gasten na het diner richting dansvloer zullen gaan ( we zijn sowieso al maar met een 60-tal uitgenodigden). Een openingsdans hoort er bij maar wat daarna? DJ nemen of andere oplossing?

Groetjes van Els

Els
15-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1069


evelyn
4-11-2016
 Meld misbruik20-9-2016 15:31:19

Wij trouwen binnenkort in de waterhoek in Geetbets. prachtig domein, mooie zaal super vriendelijk personeel,... We zijn in januari tijdens de opendeurdagen al eens gaan proeven van het eten en dat was allemaal tip top in orde en super lekker. Ons gevoel en vertrouwen bij deze zaal zat heel goed, vandaar dat we hiervoor gekozen hebben. Wel heb ik ook al heel wat positieve reacties gekregen van mensen die er al eens een feest hadden



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik20-9-2016 16:43:51

Zonder DJ zal er inderdaad zeker niemand richting dansvloer gaan...Welke andere mogelijkheden had je in gedachte Els?



Els
15-7-2017
 Meld misbruik20-9-2016 18:31:30

Ik dacht aan gewoon achtergrondmuziek. DJ is natuurlijk veel fijner voor mensen zoals ik die graag dansen, bv maar zie niet meteen veel personen bij de uitgenodigden die zich richting dansvloer gaan begeven en liever zowat praten met elkaar😕



Sarah
6-10-2018
 Meld misbruik20-9-2016 21:05:32

Misschien moet je dan kiezen voor en niet al te grote zaal ? Dat is dan toch het gezelligste. De schuur in Alken is ook heel erg mooi, maar is voor ons te klein. Helaas, want ze hebben ook heel lekker eten.

Misschien is een kleine band wel een idee om jullie dans te doen? En dan eventueel wat life muziek?
Veel zalen zitten nu al vol, zorg eerst maar voor je locatie en dan voor de andere dingen. Heb je nog veel nodig? Want een vriendin van mij trouwt ook volgende zomer en had 't al erg moeilijk om een fotograaf & videograaf van haar zin te vinden voor volgende zomer. En sommige suitewagens zijn ook snel bezet.



Els
15-7-2017
 Meld misbruik21-9-2016 12:04:26

Ja, heb nog veel werk. De zaal staat nog niet vast maar zondag gaan we de Waterhoek bezoeken. De anderen hebben allemaal mijn mail beantwoord, maar dan zal het niet op 15 juli gaan, maar ja, dan wordt het een andere dag tijdens de zomer. Ben al uren en uren bezig met info te verzamelen en prijsoffertes te vragen voor fotograaf, make-up, trouwkleed enz. Maar ja, het allerbelangrijkste is de datum vastleggen, he.
En inderdaad, had ook al gezocht naar live muziek. Moet er nog eens goed over nadenken, komt wel goed (hopelijk 😉 )



Pascal

 Meld misbruik1-10-2016 13:45:16

Hey Els,

60 mensen is niet erg veel, dus mijn raad is om je zaal eerder klein te houden om zeker de gezelligheid te bewaren. (Bij zalen waar je naartoe gaat kan je dit uiteraard navragen)
Een bandje is uiteraard wel leuk, hou er dan wel rekening mee dat hoe groter de band is hoe meer je doorgaans betaald en bandjes hebben eerder ook een beperkter aanbod qua muziek dus een hele avond met 1 bandje is misschien wel mogelijk maar volgens mij toch niet erg makkelijk te vinden.
Een goede all-round dj / discobar kan je dan wel makkelijker vinden en zijn er in veel prijscategorieën. Deze boek je doorgaans ook voor de hele avond. Een goede dj zal er ook voor zorgen dat de dansvloer vol kan staan, al ligt het er dan ook wel wat aan wat jullie als koppel willen. (Zo ben ik ook al regelmatig gevraagd geweest om ergens de hele avond te draaien voor de goede achtergrondmuziek en dus waar het dansen niet op de voorgrond staat, indien er dan gedanst wordt is dat mooi meegenomen)
Ik zou zeggen: bekijk het allemaal eens op jullie gemak en hak knopen door als jullie als koppel eruit zijn. Maar maak er vooral een dag van die voor JULLIE onvergetelijk is :-)
Succes ermee!
Mvg
Pascal Bleyen
Discobar Lable



Els
15-7-2017
 Meld misbruik2-10-2016 16:56:00

Bedankt voor de reacties. Het bezoeken van de zalen begint ons toch min of meer een idee te geven van wat we willen. Maar heb zo even een dipje, ik denk dat ik er teveel mee bezig geweest ben de laatste maand.



ann
21-5-2016
 Meld misbruik8-10-2016 10:26:39

Hallo Els, wij zijn getrouwd in de barrier. Was super! Ze hebben ook een kleinere zeer mooie zaal voor een kleinere groep met uitzicht op het mooie domein. Zeker een aanrader!
Succes alvast!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...