Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 nieuwe Poirier-sluiers met kant TE KOOP

  19-9-2016 8:19:49
Ik wil graag iemand anders blj maken met de sluier(s) die ik zelf niet gedragen heb op mijn trouwdag (het werd te veel met de grote haarspeld die ik ook graag in wilde). Officieel is het 1 dubbele sluier, maar omdat ik niet wist welke ik wilde gebruiken zijn het er nu 2. Ze zijn dus gloednieuw en nooit gedragen. Van het merk Poirier, typenummer S70-150/2 . Kleur: ivoor.

1 sluier is ongeveer 80cm lang, met een mooie brede rand kant (ong. 18 cm breed). De 2e sluier is 110 cm lang, afgezet met hetzelfde kanten rand. Ze kunnen apart en samen gedragen worden. Beide sluiers hebben een kammetje van ong. 7 cm breed. Inclusief luxe bewaardoos. Ik zal proberen foto's te plaatsen bij dit topic zodat je kunt zien hoe mooi hij is.

De korte sluier is 55 euro, de langere 70 euro. Samen mogen ze weg voor 110 euro (ik verkoop ze dus het liefst samen) :) (Op honeymoonwebshop. nl kost hij 180 euro)....

Ik kan hier geen foto's plaatsen maar ze staan wel op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/m1086245225?utm_source=andro...

Claudia
3-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 921

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...