Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanbevelingen fotograaf + videograaf?

  16-9-2016 20:26:00
Beste collega bruidjes

We zijn nu al een maandje verloofd en de voorbereidingen lopen goed, de feestzaal (Alta Ripa II in Oud-Turnhout) en de ceremoniespreker (Stories by Mabel) liggen vast EN we hebben een buitengewoon fantastisch verlovingsfeest achter de rug, oooh wat was het heerlijk :-)

Nu zijn we op zoek naar een goede fotograaf en videograaf. Kunnen jullie mensen aanbevelen? We zoeken echt iemand die een lange uitgebreide trouwvideo maakt en niet alleen een clip van enkele minuten. Ik hou niet zo van gemaakte foto's, ik hou het liever spontaan en zeker niet geforceerd.

Groetjes

Lynn
12-5-2018
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2006


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik16-9-2016 23:10:55

Beste Lynn, ik maak films van 40 of 80 minuten, naargelang je keuze.
Deze laatste zijn vooral interessant wanneer je je ceremonie uitgebreid op film wilt.
Tijdens ceremonies gebruik ik 3 camera's en 4 aparte geluidsrecorders.
Je vindt alle mogelijkheden en prijzen hieronder terug.
Mvg
https://www.discovideo.be/diensten/videoreportages/#tog...



Bart

 Meld misbruik18-9-2016 7:50:00

Beste,

Alvast proficiat met jullie verloving!
We bespreken alles op een kennismakingsgesprek bijvoorbeeld de uren van begin en einde, locatie voor de reportage, speciale wensen voor bepaalde foto's enz..
Mijn prijs wordt afgestemd aan jullie vraag, ik werk niet met vaste formules.
Kort na jullie huwelijk zal ik een aantal foto’s bezorgen die jullie kunnen gebruiken om naar familie te sturen of op sociale media te delen.
Jullie krijgen de foto's op USB-stick, volledig bewerkt in groot en in klein digitaal formaat.
Als een geschenk van mij aan jullie, krijgen jullie een verzameling van de mooiste foto’s, verzameld in een mini fotoalbum.
Als jullie nog speciale wensen of vragen hebben kan je mij nog altijd mailen of bellen.
Moesten jullie interesse hebben in een fotoboek, canvas of afgedrukte foto's kunnen we dat nadien nog bespreken, er zijn geen verplichtingen.
Een huwelijksreportage is voor mij pas geslaagd
wanneer het koppel 100% tevreden is.

Voor foto's kan je altijd een kijkje nemen op mijn website:
https://sites.google.com/site/fotografiebarteboy/

Of mijn Facebookpagina:
https://www.facebook.com/BartBosmansFotografie/?ref=boo ...

Bart Bosmans Fotografie



Sophie

 Meld misbruik18-9-2016 15:19:51




Cedric

 Meld misbruik19-9-2016 12:43:26

Beste Lynn,

Eerst en vooral proficiat met je verloving!

We werkten reeds samen met "stories by Mabel", dus we kennen elkaar en kunnen op elkaar inspelen, dit wou ik toch als eerste even meegeven omdat dit niet onbelangrijk is.

Ik kan je vraag naar spontane foto's alleen maar toejuichen.
De meeste fotografen zijn zeer klassiek en/of hebben een zodanig eigen stijl, dat ze niets anders meer doen dan dàt.

Bij Cedric Alexandre Photography passen we ons steeds aan aan het koppel en niet omgekeerd.
En dat resulteert in huwelijksreportages die sterk van elkaar verschillen en waar we soms al eens wat gekker mogen doen.

Fotografie, en dan vooral huwelijksfotografie, is zoveel meer dan een koppel voor de lens te doen poseren, het is perfect aanvoelen wanneer een mooi beeld eraan komt: een lach, een traan, een omhelzing... en dat is een kunst op zich.
We trachten ook veel details in beeld te brengen, dingen waar niemand anders aan zou denken.
We willen dat wanneer jullie later nog eens naar de afgeleverde foto's kijken, dat jullie zich niet alleen alle kleine dingetjes herinneren, maar ook de emoties opnieuw voélen, alleen door naar de beelden te kijken.
Dat is voor ons huwelijksfotografie, emoties aanvoelen, vastleggen en overbrengen.

Ga gerust eens kijken naar onze portfolio die zeer goed onze stijl van fotograferen weergeeft:
https://cedricalexandre.com/huwelijken-portfolio-1/
https://cedricalexandre.com/huwelijken-portfolio-2/

We werken over heel België en dit ZONDER extra kosten, dus regio doet er niet toe.

Onze prijzen trachten wij steeds competitief te houden en zijn steeds all-in.
Alle foto's (zo'n 2000) krijgen jullie toegezonden en daaruit maken we ook nog eens een selectie van zo'n 500 foto's die we bewerken en die jullie ook allemaal krijgen.
Al deze foto's worden geleverd in hoge resolutie, zonder watermerk of logo.

Mocht je meer info wensen, dan hoor ik het graag.

Nog veel succes met de voorbereidingen van jullie Grote Dag!

Cedric Alexandre Photography



Lien
16-9-2017
 Meld misbruik19-9-2016 13:22:00

Op een huwelijk hebben we een heel goede gezien, Jef Celen uit Leuven. Hij maakt heel mooie spontane foto’ s en hij is nog redelijk qua prijs. Ik heb nu al heel veel fotofilmpjes van hem gevonden bij verslagjes van huwelijken op dit forum en die zijn altijd heel mooi. Op zijn website staat ook een heel mooi huwelijk in Turnhout.



Pieternelle

 Meld misbruik19-9-2016 15:00:03

Jacqueline Slenders (videograaf) en Joke Beljaars (fotograaf) zijn heel goed op elkaar ingespeeld en weten de mooie momenten tussenin te pakken dus geen geposeerde kiekjes. Heel sfeervol. www.storiestotell.nl en www.bureaucocoon.nl Ze komen uit Weert.



Robin
22-7-2017
 Meld misbruik19-9-2016 23:39:55

Wij willen je de onze graag aanbevelen, zowel voor foto als video straf werk als jullie houden van iets speciaal. Emofragma uit Kermt. Ze werken samen en zijn zelf ook man en vrouw.



Glen

 Meld misbruik20-9-2016 9:47:18

Voor velen onder jullie is een huwelijk een kinderdroom , kies daarom voor huwelijksfotografie van ifix creations.
Iets waar je al veel over hebt nagedacht of uren over hebt gefantaseerd. Het is de momenten waar alles om jullie liefde voor elkaar draait.
Even staat de wereld rondom jullie in teken van jou en je toekomstige.
Je straalt en voelt je waarschijnlijk een echte prinses!
Toch merken we steeds vaker dat het voor mensen moeilijk wordt om het budgettair allemaal bol te werken.


De oplossing?
Huwelijksfotografie : Ifix Creations .
www.ifixcreations.be



Sarah
6-10-2018
 Meld misbruik20-9-2016 21:08:32

Ook wij hebben gekozen voor emofragma uit Kermt/Lummen. Ze zijn misschien wel wat jullie zoeken. Ze doen foto en video en zijn echt heel behulpzaam. Niks is teveel en ze doen echt alles om mee te bedenken.

We hebben hen leren kennen via via en dat is dan de beste reclame. Ze waren ook de eerste die we hebben vastgelegd. Nog voor we een plaats hadden voor ons feest.



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik11-10-2016 20:38:06

Wij hebben VDSproduktions uit Kortrijk vastgelegd.



Sofie
16-12-2017
 Meld misbruik15-11-2016 22:04:41

Wij hebben depixelfabriek uit Antwerpen vastgelegd...



Arnold

 Meld misbruik15-12-2016 5:10:13




Laila

 Meld misbruik19-1-2017 18:06:38

Even kort voorgesteld, ik ben Laila Goyvaerts en pas afgestudeerd fotograaf! Jullie zijn nog opzoek naar een fotograaf? Hier ben ik dan :)
Ik ben jong, dynamisch, sociaal en gepassioneerd door fotografie en alles wat met beeld te maken heeft!
Al 3 keer hebben bruid en bruidegom mij als fotograaf gekozen, ervoor gekozen mij te vertrouwen ("een studentje") en al 3 keer heb ik bruid en bruidegom met mijn foto's gelukkig gemaakt!
Niet genoeg met alleen maar foto's? Als jullie willen kan de hele dag gefotografeerd en gefilmd worden! Ik werk samen met een videograaf (student film aan het RITCS in Brussel)
Wij beschikken over professioneel materiaal (Canon fx100 film camera, Nikon fotocamera, Canon fotocamera en go pro hero 4 black)
Kort samengevat: WAT HEB IK IN DE AANBIEDING VOOR JULLIE
- Foto's van jullie trouw
- Fotoboek van jullie trouw (niet verplicht)
- Bedank kaartjes voor de genodigden (niet verplicht)
- Alle foto's op USB/SD-kaart (de bewerkte foto's)
- Een aftermovie van jullie trouw! (niet verplicht)
- ...
Als jullie zelf nog wensen hebben kan dit besproken worden!
Groetjes,
Laila


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info