Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereidingen starten

  16-9-2016 19:47:34
Hallo allemaal,

Wij gaan volgend jaar trouwen en we hebben tot nu toe enkel de fotograaf geboekt. Hoe lang op voorhand adviseren jullie de zaal te boeken en de ringen te bestellen? En weten jullie toevallig een leuke locatie in de buurt van Antwerpen?

Rick
11-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 891


Sally
19-8-2017
 Meld misbruik16-9-2016 20:29:21

Wij trouwen ook volgend jaar( in augustus,) onze feestzaal was eigenlijk het eerste wat wij hebben vastgelegd (Hof Ter Velden ). We hebben dit al vorig jaar in december gedaan en toen stonden er al verschillende datums voor 2017 volzet.
Als ik jullie was zou ik daar niet te lang meer mee wachten om een paar locaties te bezoeken en te vergelijken.
Bij ons ligt nu al vast: fotograaf, vervoer, zaal , DJ, mijn trouwkleed is besteld, datum op gemeente is gereserveerd
succes nog met de voorbereidingen



Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik16-9-2016 21:21:51

Wij trouwen volgend jaar in juli. In februari waren we verloofd. Eind maart wist iedereen dat we verloofd waren. Begin april zijn we gaan zien voor de zaal en geboekt. Begin mei hebben we het vervoer en de fotograaf vast gelegd en ook foto's gemaakt voor de uitnodigingen. De DJ hebben we toen ook vast gelegd. Begin juni hadden we een gesprek met de ceremoniemeesteres en ook geboekt. In Mechelen kan je een jaar op voorhand de datum en uur op gemeente reserveren. Eind augustus is mijn trouwkleed besteld. In oktober heb ik ook al een proefkapsel en -make-up.



Jovita
24-6-2017
 Meld misbruik17-9-2016 7:59:25

Het beste was eigenlijk dat je de zaal op voorhand vast had gelegd. Dat is wat meestal aangeraden wordt omdat bepaalde datums heel vlug weg zijn.

De zaal hebben we in februari/maart vastgelegd.
De DJ en fotograaf in april/mei.
De jurk,de ringen en de verlovingsshoot waren in september.
De ringen hoef je eigenlijk maar een paar maand op voorhand te gaan bestellen. Wij hadden de onze binnen de twee weken.



Sabrine
13-10-2017
 Meld misbruik18-9-2016 16:56:36

Wij trouwen in oktober 2017 en hebben ons zaal in juli (2016) geboekt.Nu nog een maand wachten om onze trouwdatum te reseveren bij het stadhuis.



Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik20-9-2016 9:13:02

Dag Rick,

Wij hebben als eerste onze zaal vastgelegd. We waren verloofd in november en ik wij zijn dezelfde maand nog naar onze zaal gaan zien. Ik had zelfs onze datum al telefonisch gereserveerd omdat het nog de enige datum vrij was in 2016!

Nadien fotograaf, gemeentehuis, trouwjurk, DJ.

Al de rest is daarna gevolgd :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...