Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rondvraag prijs drukker

  14-2-2007 16:05:29
Een kleine rondvraag: wat betalen jullie zoal voor het laten drukken van de aankondiging? Wij hebben het ontwerp zelf gemaakt en zijn van plan om de kleine uitnodigingen voor receptie en avondfeest zelf te drukken.

Klaar

Klara
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 346


Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik14-2-2007 16:32:14

Hallo Klaar,

wij hebben zelf onze uitnodiging ontworpen, en laten drukken bij AVA op een blanco kaartje van Mercard. We hebben 120 uitnodigingen en kaartjes laten drukken, voor een totale prijs van 268 euro (enveloppen inbegrepen).

Hopelijk kun je hier verder mee,
veel succes,
Anouk



Kristel

 Meld misbruik14-2-2007 17:06:41

Hoi Klara,

Wij hebben ook de uitnodigingen zelf ontworpen en laten drukken. In totaal betalen we 330€. Dat is voor 150 uitnodigingen + enveloppen, 100 covers voor misboekjes en 60 menus.
We hebben offerte van andere drukkers gehad waar het meer dan het dubbele was dus je moet een beetje rondkijken.

Groetjes
Kristel



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik14-2-2007 17:12:10

Wij hebben onze kaartjes zelf ontworpen en ik ben ze zelf aan 't afdrukken.

Dit kost ons nog geen €250 voor 160 aankondigingen met enveloppe en uitnodigingskaartje.
Voor de menu's (97 stuks) kost 't ons nog geen €120 en voor de kaftjes van de misboekjes €60 voor 100 stuks (het papier + beetje inkt)

Mijn schoonbroer (en -zus) hebben iets meer dan €900 betaald voor aankondigingen + kaartje, menu en kaft misboekje (200 uitnodigingen, 125 menu's en 100 misboekjes)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Veroniek

 Meld misbruik14-2-2007 20:10:22

Hoi

Wij betallen voor 200ex. 547,65euro met enveloppe's gerild & gevouwen. Voor de aankondiging (gesloten 21X15,5cm, tabernakelvouw) & feestkaartjes (20,5X15cm)

Dus als je het omrekend is het per kaart 2,74euro...

We moeten niets extra betalen voor proefdrukken. Ze gaan alles in proefdruk doen tot wanneer we tevreden zijn... (is ook een belangrijk detail, want sommigen vragen per proefdruk ook nog serieus wat geld!)

We hebben ook onze eigen kaart aangeleverd. We gingen ze eerst zelf printen, maar we zitten met een drieluik en kunnen niet tot op de marge printen met onze printer. Daarom gaan we onze kaart professioneel laten drukken, je trouwt tenslotte maar 1 keer hé!

Veel succes nog!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...