Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag huwelijksdag 10.09.2016

  15-9-2016 19:12:41
Hallo allemaal,

Even verslag uitbrengen van onze prachtige huwelijksdag!!

Het was zalig!!!

We hebben het nog zeer traditioneel gedaan, mijn man en ons zoontje zijn bij mijn vader gaan slapen ('s morgens naar zijn ouders gereden) en ik ben bij ons thuis gebleven, samen met mijn moeder en ons dochtertje.
Mijn moeder en ik waren pas om 1 uur gaan slapen, na meer dan 15 jaar niet meer samen te wonen was het nog wel eens leuk om een avondje onder ons door te brengen.

's Morgens om 6 uur liep de wekker af, om half 7 was de kapster/schminkster aanwezig (So Chic Day)
Eerst was het de beurt aan mijn moeder, dan mijn getuige, dochter en op het einde was het aan mij.
Het liep even uit de hand, dus begon ik wel te stressen want ik dacht dat we te laat zouden zijn voor het gemeentehuis (begon om 11u).
Gelukkig dat ik onze videograaf Anja had, zij was mijn reddende engel, samen met mijn beste vriendin.
Voor ik het goed en wel besefte, lag mijn kleed op de grond waarna ze mij meteen erin hielpen, terwijl was de schminkster nog even bezig met de laatste details en dan kon ik van de trap komen om mijn echtgenoot tegemoet te komen ;-)

Om 11u begon het burgerlijk huwelijk te Sint-Katelijne-Waver, dit was iets minder.. de Burgemeester en de Schepen van bevolking waren NIET aanwezig dus kregen we de Schepen van Openbare Werken.
Op 5 minuten tijd was het geklonken en geschonken..
de schepen was zoooo zenuwachtig :-D (ik vrees dat het zijn eerste keer was..)

Om 12u begon onze ceremonie door onze diaken Paul Liekens te Sint-Ludwina in Bonheiden.
Dit was zo persoonlijk en zo mooi dat er zeer veel traantjes gevloeid zijn!

Aansluitend reden we door naar ons thuis waar allemaal tenten klaarstonden met hoge tafels voor de eerste receptie.
We hadden dan ook zeer veel geluk met het stralende weer (soms zelfs te warm, aangezien mijn kleed uit 9 lagen bestaat was het echt wel puffen!!)

Ondertussen reden wij verder naar onze fotolocatie te Boom (Steenbakkerijsite).
Dit was een enorme teleurstelling!!!
Wel een prachtige locatie maar de communicatie tussen het bestuurlijk beheer en dienst Toerisme van Boom is zeer slecht!!
We hadden een gids geboekt die alsook alles zou openen van oude gebouwen en we moesten deze telefonisch contacteren als we onderweg waren.
Hij nam dus niet meer op.. Blijkbaar hadden ze hem verkeerd ingelicht via Dienst Toerisme over het uur..
Nadat we iemand tegenkwamen op het domein (na 45 minuten!!), is het toch opgelost geraakt maar hadden we reeds te weinig tijd om foto's te nemen dus ipv 1 uur waren we daar maar 20 minuten maar toch moesten we de volle pot van 25 euro betalen voor de opening van de deuren..

Om 17u begon het feest voor de eerste gasten (zaal Familia te Nijlen).
Superzaal!!!! Zeer tevreden over!!
We hebben een luxueuzere bbq gegeten.
Om 20u kwam de rest van de gasten toe en hier was het opnieuw receptie met groot dessertenbuffet, bruidstaart, nadien kaasschotel en om middernacht frietjes.
Het feest heeft tot 5u geduurd waarvan de dansvloer tot in de vroege uurtjes vol stond ;-)

Bruidskleed + schoenen en accessoires: Maxim's Couture in Aarschot
Bloemen: Sonart Sint-Katelijne-Waver
Bruidegom: Portobello Leuven
Schoenen bruidegom: Mertens Leuven
Kerk: Sint-Ludwina te Bonheiden (Diaken Paul Liekens)
Ringen: Diane Pacholski
Make-up + haren: So Chic Day
Fotolocatie: Steenbakkerijsite Boom
Feestzaal: Familia Nijlen
Ceremonievervoer: Oldies Rudi
Fotograaf en videografie: Wondermooi.be (super!!!!!)

Wie zin heeft kan ons filmke bekijken op vimeo wondermooi.be --> video's --> huwelijk Brenda en Kirby








Brenda
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2256


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik15-9-2016 19:49:15

Heeeeel mooi filmpje!! Jammer van de tegenvallers maar ik denk dat jullie het niet aan jullie hart lieten komen, zo stralen ;-)



severine
1-7-2017
 Meld misbruik15-9-2016 20:26:05

Superdikke proficiat met jullie huwelijk.❤



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik15-9-2016 20:38:40

Dank je wel :-D

Het was inderdaad een fantastische dag!!

We zijn nog steeds aan het nagenieten :-D



veronique
1-10-2016
 Meld misbruik15-9-2016 20:45:06

Heel leuk verslag. En heel tof filmpje. Wij trouwen over 2 weken met ook wondermooi als foto-en videograaf. Leuk om te horen dat ze super waren.



Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik15-9-2016 21:04:06

heel leuk! Wij trouwen volgend jaar ook in Sint-Katelijne-Waver (wij verhuizen binnenkort naar daar). Mijn vraag is nu hoeveel maanden op voorhand kan je u aanvraag in dienen voor huwelijk? En is er in de gemeentehuis voor naar de trouwzaal te gaan, een lift of een trappenklimmer voor oudere mensen?



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik15-9-2016 22:28:01

Veronique, je gaat het u echt niet beklagen ;-)

Jessica, ik heb dat 14 maanden op voorhand gereserveerd ;-) maar het officieel vastleggen is een 6-tal maanden op voorhand.
Er is een lift aanwezig :-)



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik19-9-2016 22:23:52

Heb net het filmpje gezien! Hoe mooi!
Ik vraag mij nu af.. 🤔Ik woon nu in Limburg mr ben eigenlijk afkomstig van Mechelen,
Toen ik de naam kirby zag staan ging er meteen een belletje rinkelen, omdat er geloof ik niet zo veel kirbys zullen zijn 😊 Is hij vroeger geen garçon geweest in de toekomst ofzo? Gezicht kan ik niet meer thuisbrengen maar de naam wel 😬



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik20-9-2016 21:23:09

Hij is inderdaad garçon geweest maar in de Reflex :-)



peggy
13-5-2017
 Meld misbruik21-9-2016 12:27:37

ja dat was het!! mij ex vriend is daar lang dj geweest.
Enfin toch nog nen dikke proficiat! en nu ik da filmpje gezien heb wil ik dat ook!!



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik21-9-2016 12:30:53

Dank je wel! Dan zal ik uw ex waarschijnlijk ook wel van vroeger kennen. We hebben elkaar daar 13 jaar geleden leren kennen :-D

Ja, een videograaf is echt een aanrader!



Sonja
5-8-2017
 Meld misbruik22-9-2016 12:53:45

Heel veel geluk samen



Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik24-9-2016 10:34:23

Proficiat met jullie huwelijk. Wij zijn ook op 10 september getrouwd, wat een prachtige dag. Geniet van jullie getrouwd leven.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik24-9-2016 21:49:29

Dank je wel! Jullie ook!! Het was inderdaad een stralende dag. De weergoden zaten zeer goed ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info