Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag trouw

  14-9-2016 15:12:56

Hallo iedereen,

hier een verslagje van onze trouw:

Wij hebben voor meerdere redenen gekozen om het gemeentehuis en de ceremonie op te splitsen. Ik woon al 2,5j in Duitsland omdat mijn man Duits is.

Op woensdag 10/08 zijn wij in ons dorpje voor het gemeentehuis getrouwd. Daarvoor zijn mijn ouders, grootouders en broer naar Frankfurt afgereisd. Na de officiele trouw, hadden we een kleine receptie voor het gemeentehuis. Het weer was fris maar we zijn gespaard gebleven van regen. Na het gemeentehuis zijn we met de kleine groep (17man) naar de tuin van mijn schoonvader getrokken en hebben we daar tapas en paella gegeten. Alles was heel los en voelde eerder aan als een familiefeest.

Dan zijn we donderdag allemaal naar Belgie gereden voor onze ceremonie en avondfeest in Park West Berchem op zaterdag 13/08. Dit zou ons highlight, onze echte trouwdag worden, ook al was dit enkel symbolisch.

Vanaf vrijdag zijn de Duitse en internationale vrienden stilletjes aan aangekomen in Antwerpen. Het was prachtig weer en onze vrienden hebben een super weekend in Antwerpen gehad. We zouden zaterdag met 80 man zijn.

Vrijdagavond heb ik afscheid genomen van mijn toekomstige. Hij sliep op hotel in Antwerpen en ik bij mijn mama in Brasschaat. De ceremonie begon pas om 16u00 dus we hadden een super relaxte ochtend en konden van elke minuut genieten.

Ik had op zaterdagochtend een ontbijt georganiseerd voor mijn vier beste vriendinnen. Die kwamen om 09u00 en we hebben toen met een glaasje cava jeugdherinneringen opgehaald. Tegen 11u gingen de meeste door buiten mijn beste vriendin en mijn mama die mij zouden helpen met het aankleden ed.

Ik ben dan mijn boeket + altaarstuk gaan afhalen bij Bloom in Brasschaat. Zeker een aanrader. Hebben mijn wensen perfect omgezet en zeker ook niet overdreven in de prijs. Het altaarstuk heb ik meegegeven met een vriendin want zij reed vroeger naar Park West om alle decoratie ed te controleren.

Om 12u00 kwamen mijn styliste + fotograaf. Dorothy van http://www.visagiedorot.be/ is een vlotte madam die weet waarmee ze bezig is. Ze doet haar en make up en heeft ook een top assistente. Ik was zeer happy met het eindresultaat en mijn vriendin zag er ook gewoon prachtig uit!

Als fotograaf hadden wij Nick van http://www.eleventhsea.com/ . Toffe gast en een man van zijn woord. 4 weken na de trouw hadden we onze mooie foto's.

Om 15u00 waren we klaar en was het tijd om door te rijden naar Park West waar mijn toekomstige en de gasten mij opwachtten voor de start van de ceremonie.

Park West kan ik enkel maar aanbevelen. Alles was gewoon tot in de puntjes verzorgd. Decoratie die wij vrijdag hadden gebracht, was perfect opgebouwd met oog voor detail. Service was super. Niemand kwam iets te kort en dan nog eens top kwaliteit van eten en drinken. Ik kom woorden te kort. Voor ons was dit een droomlocatie met alles erop en eraan.

Om 16u00 begon de persoonlijke ceremonie die een goede vriend van mij heeft geleid. Dit was heel geslaagd en we hebben allemaal goed gelachen. Na de ceremonie hebben we meteen een groepsfoto gemaakt en daarna was er buiten de receptie met hapjes en tapas. Top weer gehad dus gewoon genieten in het zonnetje.

Mijn man en ik zijn ondertussen naar de luchthaven van Deurne gereden voor onze fotoshoot. Dit was vlakbij en toplocatie. De foto's zijn super mooi geworden. Ik ben echt blij dat we daar foto's genomen hebben en niet in een park want dat pastte niet bij ons. http://www.stampe.be/NL/Contacts.html

Toen we terugkwamen, zaten de gasten aan tafel en werden we ontvangen met een topschijf en applaus. Toen we daarvan waren bekomen was het tijd om te eten. We hadden voor een bbq buffet gekozen. Zeer lekker en toffe formule.

Daarna kwamen de speeches, de taart en de openingsdans voor het feestje losbarstte. Wij hadden de huisdj van Park West genomen en die heeft het super gedaan. Zeker ook de mix van Duitse onbekende muziek heeft hij heel goed gedaan.

Ik wens iedereen een dag toe zoals wij er 1 hadden. Gewoon genieten genieten en nog eens genieten.

Groetjes

Kim




Kim
13-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1746


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik14-9-2016 15:49:42

Klinkt supertof! En lijkt een beetje op onze planning...
Wij gaan nu zaterdag ook voor de gemeente trouwen gevolgd door diner met beperkte kring. En twee weken later 's avonds onze ceremonie gebracht door een vriend en erna dansfeest! Leuk dus om te lezen dat het bij jullie heel geslaagd was op die manier.

Ik ben nu wel heel benieuwd naar die topschijf waarmee jullie zijn binnengekomen, die moeten wij nog kiezen :-)

Nog veel nagenot!



Kim
13-8-2016
 Meld misbruik14-9-2016 15:55:25

Hi Sofie,

ik duim mee voor jullie.

Het liedje was Clean Bandit - No Place I'd rather be.

Ik weet tot hiertoe nog altijd niet wie zijn idee dat was. Niet dat van ons, maar het paste echt super!

Groetjes

Kim




elke
8-4-2017
 Meld misbruik14-9-2016 16:14:06

Super!


Kan je zomaar in de luchthaven fotos trekken?



Kim
13-8-2016
 Meld misbruik14-9-2016 16:26:14

Hi Elke,

nee je moet het wel aanvragen bij Paul Soons (contact vind je op de link hierboven, Stampe en Vertonghe) en het is ook wel tegen betaling.

Groetjes

Kim




elke
8-4-2017
 Meld misbruik14-9-2016 21:23:39

Mag ik vragen wat het ongeveer kost?



Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik15-9-2016 8:10:47

Hoi Kim,

Wat leuk om te lezen!

Mijn boeket gaat ook gemaakt worden door Bloom




elke
8-4-2017
 Meld misbruik15-9-2016 9:19:57

Kil er is iets mis gegaan met je privebericht..krijg het niet open..Stuur je nog eens?



Kim
13-8-2016
 Meld misbruik15-9-2016 14:54:07

Ooh, ik ben nog iets vergeten in het verslag.

We hadden de Photobooth van Cedric Alexandre gehuurd. We zijn tevreden over de prijs, leuke foto's (de gasten vinden dit altijd super) en een goede service. (antwoorden snel op mails en goede levering en ophaling van de photobooth zelf)




elke
8-4-2017
 Meld misbruik15-9-2016 16:25:52

Denk dat er iets mis is met website.. Krijg niks open van berichten..



Kim
13-8-2016
 Meld misbruik15-9-2016 16:41:51

Hi Elke,

je moet op het subject klikken van mijn bericht, niet op mijn naam.

Lukt het dan?

Groetjes

Kim



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info