Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afzonderlijke danszaal

  9-9-2016 20:34:19
Tijdens onze zoektocht naar een leuke feestzaal hebben wij een prachtige zaal bekeken. De locatie is echt prachtig, maar er is één probleem.
Het dansfeest gaat in een andere zaal door dan waar er gegeten wordt.

Heeft er iemand ervaring met een afzonderlijke danszaal? Hoe reageerden de gasten daar op?

Jessie
13-7-2018
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 982


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik9-9-2016 22:39:47

Ik kom af en toe als DJ wel in zo'n zalen.
Enerzijds lijkt het vervelend dat iedereen zijn plaats aan tafel moet verlaten en men is daar inderdaad wel wat onwennig bij.
Anderzijds is het wel zo, dat "iedereen" nu naar deze nieuwe zaal moet, met als voodeel dat men hierbij dan meer bij het dansfeest betrokken wordt.
Indien je een goeie DJ hebt en je gasten zin hebben in een party, komt dat zeker goed...



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik10-9-2016 9:23:46

Ik heb ook zo'n zaal gezien maar ik had schrik dat dan het deel gasten dat niet zo graag danst, aan de tafels zou blijven zitten en de dansers dus in de andere zaal, en dat je zo je feest wat opsplitst.. Ik wou graag een feest waarbij ik iedereen kon 'zien' en niet het gevoel had verscheurd te worden tussen de dansers en de niet dansers.
Maar het kan misschien ook voordelen hebben, zo is het rustiger zitten voor de niet dansers, kunnen zij beter praten en blijven zo misschien wat langer plakken...

Als het echt de bedoeling is om iedereen te verhuizen, hangt het misschien wat af van de leeftijd van je gasten. Wij hebben er wel een deel die toch een stoel nodig hebben gedurende de avond.

Maaaaar: als dit de zaal van jou dromen is, dan zou ik het gewoon doen, en kijken naar jezelf en je eigen gevoel erbij, en niet of de gasten het wel tof zullen vinden. Het is jullie feest ;-)



Elke
27-5-2017
 Meld misbruik10-9-2016 14:34:41

Wij zijn onlangs ook naar een feest geweest, waar er eerst gegeten werd in een tent in de tuin en dan daarna in huis het dansfeest startte. De tent werd gesloten waardoor iedereen mee moest verhuizen. Maar 'moest' klinkt hhier te negatief. Iedereen stond gewoon op en ging naar de andere zaal en stond rond het koppel bij de openingsdans. Ik had ook de indruk dat net hierdoor sneller gedanst werd. Er waren zitplaatsen voorzien maar niet zo heel veel, maar ik heb niemand horen klagen of raar horen reageren. het was gewoon deel van de avond zonder meer. Ik zou me dus geen zorgen maken.



Peter

 Meld misbruik10-9-2016 19:43:29

Zijn er in de danszaal enkele sta-tafels en ook wat gewone met enkele stoelen? Dan zit je goed. De jongeren staan wel recht. En houden de fuif op gang. Succes.



Bart

 Meld misbruik13-9-2016 22:36:44

Dat kunnen de beste feestjes zijn! Je kan best statafels en barkrukken inhuren, zodat iedereen af en toe wat kan gaan zitten, en zijn glas kan weg zetten!



Eline
2-7-2016
 Meld misbruik15-9-2016 10:18:44

Bij ons trouwfeest was dit en ik vond dit juist een voordeel. Je laat gewoon de tafels volledig achter je en iedereen komt mee kijken. Niemand die blijft zitten en verder babbelt. Dit was ook helemaal niet raar, maar juist heel normaal.
Ik zou het zelfs liever niet omgedraaid hebben willen gehad.



Nancy
7-7-2019
 Meld misbruik10-7-2017 19:36:17

In het kasteel van Moerkerke is dit ook zo.Ooit naar een trouw geweest en vond het niet hinderlijk,in de danszaal waren er ook wel zetels aanwezig.Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info